Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Opp i vekt uten å trene

Gjest mervekt

Anbefalte innlegg

Gjest mervekt

Hei. Jeg er en gutt på 15 år, som ønsker å gå opp i vekt, men uten å trene. Jeg har lagt fra meg treningen for nå, orker ikke trene om sommeren, og vekten min synker bare. Så da lurte jeg på om noen visste hvordan jeg kunne gå opp i vekt, selv om jeg ikke trener lengre, også har jeg et par spørsmål.

Jeg regner med at for å gå opp i vekt, er det bare å spise mye mer, men kan jeg spise hva som helst? Jeg vil såklart ikke bare ha en stor bul midt på magen, men at det blir "jevnt" fordelt utover hele kroppen. Hvis jeg spiser mer "usunne" ting, som pizza o.l, vil det fordele seg fint?

Og hva er "bra" mat å spise?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...