Inc Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Stemmer. Men minnekort..., da må alle tre minnekortene være fxcka Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Wha-wha-whaaat? Det vil være litt av et sammentreff, ja.. Kanskje du kan kjøre chkdsk på dem mens de er montert i usb-leseren? Sjekk hver eneste sektor. Jeg har ikke windows så jeg vet ikke om det funker å kjøre chkdsk på et minnekort. (Går i OSX og Linux herigården) Lenke til kommentar
brk Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Stemmer. Men minnekort..., da må alle tre minnekortene være fxcka Heisann, Jeg opplevde et særdeles merkelig problem for noen år siden. På en pc jeg fikk inn til rep, den ikke kunne vise jpg bilder,!!! Faktisk. Alle andre filer (gif etc) vistes normalt, men jpg`s lignet litt på det bildet du lastet opp, bare det at på pc`n var hele bildet ødelagt, dette gjaldt alle jpg bilder, uansett om de kom fra internet eller kamera. Problemet var de gamle athlon prosessorene, de hadde en kjerne som var veldig lett å skade under montering. På denne hadde ett bitte lite hakk oppstått i et hjørne på kjernen. Tok meg MANGE!! timer å finne ut av det. Har neppe noe med dette å gjøre men tenkte jeg skulle fortelle det likevell. edit: har forresten dårlig tro på at 3 minnekort kan være ødelagt, om det ikke er kameraet som har ødelagt dem. Endret 26. mai 2008 av brk Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Eller bare vrake hele driten og gå over på analogt Ja, skal ta ett oppgjør med maskineriet i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå