Gå til innhold

Wii Update - Hva vil du se i fremtidige oppdateringer?


Anbefalte innlegg

Det finnes allerede tråder for dette for andre konsoller, så hvorfor ikke en for Wii og? :)

Har du forslag til små eller store forandringer på Wii'en kan du poste dem her, og eventuelt diskutere dem.

Dette gjelder selve Wii'en, som hovedmenyen og innstillingene, eller og oppdateringer til spill som kunne trengt en liten justering.

 

Noe jeg kunne tenkt meg å se i fremtidige oppdateringer:

 

-Jeg vil kunne bytte plass med to forskjellige kanaler ved å drag 'n' drop en kanal over den andre så de skifter plass

-En oppdatering for feks Mario Kart så en kan ha mer enn 30 friend codes

-MP3 channel. Så en kan spille av musikk fra SD kortet og streame fra pc på samme nettverk.

-At jeg i mii contest channel ikke må registrere min Mii Artisan på nytt når jeg gjør forandringer på den.

-At jeg kan se nærmere på Mii'er i mii plaza som du kan når du forandrer på en Mii i Mii Channel. Det kan være detaljer ved Mii'ene som ikke kommer frem når du trykker på hodet deres. Det forstørres bare en smule.

-Å kunne bruke SD kortet som ekstra lagringsplass; altså å kunne spille spill rett fra det (med et kort på 2gb får du plass til en del spill!)

-Å kunne spille av MP3-filer i Photo Channel 1.1. AAC er kanskje bedre, men MP3 er mer utbredt

-Hvis jeg er i Save Data vinduet under innstillinger (altså et stykke inn i menyene) hadde det vært gret med en Wii meny knapp som tar deg til hovedmenyen istedet for å trykke back fire ganger. En liten men god detalj synes jeg:)

-I japan kan de laste ned demoer av spill til DS via Wii. Jeg vil også ha!!

Endret av chainch0mp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen god grunn for at Wii ikke skal skulle kunne spille av CD og DVD?

 

Ikke annet enn at de ville holde produksjonskostnadene nede. De fleste har jo dvd spiller i disse dager så det er strengt tatt ikke nødvendig med en til. Cd hadde vært greit det, men jeg har et godt anlegg med en god cdspiller så for meg er det ikke nødvendig. :)

Lenke til kommentar
På min Mii fikk jeg velge hårfrisyre, øyne og farger.

 

Mente flere typer frisyrer, hår og farger å velge mellom enn det som ligger der fra før. Å kunne lage sin egen hårfarge, feks blått, hadde utvilsomt vært en god ting. Eller å kunne velge hanekam på sin mii :)

Lenke til kommentar

Hva med noen nye funksjoner i de Wii kanalene man har lastet ned, som Mii Contest Channel?

Kunne tenkt meg å kunne forstørre spillbildene i Shop Channel når du er på nedlastingssida for et spill, som du kan gjøre i infoen om et spill i Nintendo Channel.

 

Chat er jeg helt med på!

Lenke til kommentar
-Jeg vil kunne bytte plass med to forskjellige kanaler ved å drag 'n' drop en kanal over den andre så de skifter plass

 

 

Det kan du da, og har alltid kunnet. Hold markøren over kanalen du vil flytte og press A+B. Så kan du slippe den hvor du vil.

 

Selv vil jeg ha muligheten til å lagre og spille spill fra SD-kort. Det er ALT for lite plass på selve Wiien. I tillegg vil jeg ha bort det idiotiske "block" systemet og heller få vite lagringsplass i MB.

Lenke til kommentar
-Jeg vil kunne bytte plass med to forskjellige kanaler ved å drag 'n' drop en kanal over den andre så de skifter plass

 

 

Det kan du da, og har alltid kunnet. Hold markøren over kanalen du vil flytte og press A+B. Så kan du slippe den hvor du vil.

 

 

Ikke helt hvor du vil. Det jeg mente var at du tar velger feks photo channel med a + b, løfter den opp og slipper den over news channel så news channel havner der photo channel var og vica versa, istedet for at du må en ledig kanal for å kunne bytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...