Gå til innhold

BK - Dave Hill is for babies

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

minner ikke mye om dave hill annet enn at du sikkert har brukt den vanlige "tutorial-framgangsmåten".

Vet ikke om du ser det jeg ser i munnen og i nesa? rosa kanter.. Ikke veldig pent, dessuten synes jeg ikke det fantes noen dybde i bildet og fargene var altfor tamme.

Lenke til kommentar

Denne effekten er rå, men ikkje på disse bildene. Vil du fremstå småbarn som skumle skapninger? Jeg ville aldri brukt denne effekten på småbarn, men heller brukt andre ting for å få dem frem på mykest og finest måte.

Jeg har begynt å selge bilder i gaske stor stil, og hill effekten har slått ann på flere bilder. Bl.a konsert, og promo for band.

Men har enda til gode å selge et eneste bilde av barn med denne gnikken av en hill effekt.

Lenke til kommentar

Et babybilde bør, tradisjonelt sett, være et bilde som er lett å fordøye, behagelig å se på, mykt og harmonisk. Dette blir bare for grovt, og det virker som du bare ville teste deg på denne Dave Hill effekten.

Huden blir for hard og mørk. Det ser til og med ut som om den har fått kviser i pannen. Det er også tydelige merker etter 'fill' effekten rundt munn og nesebor.

Endret av Aak1
Lenke til kommentar
Et babybilde bør, tradisjonelt sett, være et bilde som er lett å fordøye, behagelig å se på, mykt og harmonisk. Dette blir bare for grovt, og det virker som du bare ville teste deg på denne Dave Hill effekten.

Huden blir for hard og mørk. Det ser til og med ut som om den har fått kviser i pannen. Det er også tydelige merker etter 'fill' effekten rundt munn og nesebor.

Jeg ville oppnå to ting med dette bildet:

1. Peke nese til Dave Hill-folket. DH-effekten er herved drept.

2. Gjøre noe vakkert til noe stygt. Det kan trigge interessante følelser hos den som ser på bildet.

Og her er en versjon som er forholdsvis pen. Dessverre var lyset litt blandet og ikke sterkt nok, så da måtte jeg ha en for stor blender i forhold til kravet til dybdeskarphet. Unnskyld for at jeg poster en babybilde. Det er ikke engang min krabat.

post-90476-1211738955_thumb.jpg

Lenke til kommentar

DHeffekt-bildene virket ganske skremmende, nesten som om det var en krysning av menneske og et utenomjordisk vesen. Dersom det hadde vært intensjonen, ville vel bildet egentlig ikke vært så verst..

Originalbildet viser heldigvis en sunn, søt og frisk baby som ikke har alien-gener :D Langt hyggeligere å hvile øynene på..

Lenke til kommentar
Jeg ville oppnå to ting med dette bildet:

1. Peke nese til Dave Hill-folket. DH-effekten er herved drept.

2. Gjøre noe vakkert til noe stygt. Det kan trigge interessante følelser hos den som ser på bildet.

Hvis dette var ideen, så forstår jeg hvorfor du har gjort dette. Jeg er ikke helt sikker på om du lykkest, men takk for forsøket. Punkt 2 har du i alle fall lykkest med, selv om jeg har litt problemer med å ser hvilken hensikt det skulle ha. La barna være, er min innstilling. Men du har jo lykkes med å gjøre noe nydelig til noe grusomt.

Fortsett gjerne å peke nese, og uansett hvor vellykket forsøket var så har det i alle fall en god effekt. Det er å minne oss på at DH kan missbrukes skikkelig, slik som her. Tendensen har vokst i det siste, og jeg håper din vittighet kan sette punktum for denne ubevisste missbruken av en i utgangspunktet stilig effekt. Det er nemlig lettere å missbruke enn å bruke effekten Derfor skal du ha takk for denne groteske demonstrasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...