jpsalvesen Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Dave Hill var ikke som andre unger. Edit: Den ble kanskje litt lys. Hva er best av versjon en og to? Endret 24. mai 2008 av jpsalvesen Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Det ser ut som om du har lettet skyggepartiene litt for kraftig... Ellers fin bruk av Dave Hill-effekten, men jeg kan ikke si at jeg synes effekten passer til motivet. EDIT: Leif... Endret 25. mai 2008 av Gissan Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Du burde fjerne de lyse kantene i nesa og munnen. Men personlig synes jeg en baby bør presenteres på en penere og softere måte. Men var vel ikke et seriøst forsøk på noe beautyportrett så. Lenke til kommentar
mnhobbes Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 minner ikke mye om dave hill annet enn at du sikkert har brukt den vanlige "tutorial-framgangsmåten". Vet ikke om du ser det jeg ser i munnen og i nesa? rosa kanter.. Ikke veldig pent, dessuten synes jeg ikke det fantes noen dybde i bildet og fargene var altfor tamme. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Denne effekten er rå, men ikkje på disse bildene. Vil du fremstå småbarn som skumle skapninger? Jeg ville aldri brukt denne effekten på småbarn, men heller brukt andre ting for å få dem frem på mykest og finest måte. Jeg har begynt å selge bilder i gaske stor stil, og hill effekten har slått ann på flere bilder. Bl.a konsert, og promo for band. Men har enda til gode å selge et eneste bilde av barn med denne gnikken av en hill effekt. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Synes det fungerte svært dårlig med "Dave Hill"-tutorialen på dette motivet. Babyen ser ut som han (hun?) har blitt kvalt. Øynene ser livløse ut. Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Dette så helt grusomt ut. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Et babybilde bør, tradisjonelt sett, være et bilde som er lett å fordøye, behagelig å se på, mykt og harmonisk. Dette blir bare for grovt, og det virker som du bare ville teste deg på denne Dave Hill effekten. Huden blir for hard og mørk. Det ser til og med ut som om den har fått kviser i pannen. Det er også tydelige merker etter 'fill' effekten rundt munn og nesebor. Endret 25. mai 2008 av Aak1 Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Et babybilde bør, tradisjonelt sett, være et bilde som er lett å fordøye, behagelig å se på, mykt og harmonisk. Dette blir bare for grovt, og det virker som du bare ville teste deg på denne Dave Hill effekten. Huden blir for hard og mørk. Det ser til og med ut som om den har fått kviser i pannen. Det er også tydelige merker etter 'fill' effekten rundt munn og nesebor. Jeg ville oppnå to ting med dette bildet: 1. Peke nese til Dave Hill-folket. DH-effekten er herved drept. 2. Gjøre noe vakkert til noe stygt. Det kan trigge interessante følelser hos den som ser på bildet. Og her er en versjon som er forholdsvis pen. Dessverre var lyset litt blandet og ikke sterkt nok, så da måtte jeg ha en for stor blender i forhold til kravet til dybdeskarphet. Unnskyld for at jeg poster en babybilde. Det er ikke engang min krabat. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 da skjønner jeg bedre. da har du lykkes perfekt. fortsetter du med å gjøre fine ting stygge, kan du snart kalle deg kunster :-) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Var grusomt rett og slett med DH effekten.. Fikk nesten frysninger nedgjennom ryggen... Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 DHeffekt-bildene virket ganske skremmende, nesten som om det var en krysning av menneske og et utenomjordisk vesen. Dersom det hadde vært intensjonen, ville vel bildet egentlig ikke vært så verst.. Originalbildet viser heldigvis en sunn, søt og frisk baby som ikke har alien-gener Langt hyggeligere å hvile øynene på.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Synes det var litt stilig med alien looken jeg ^^ Ikke som babybilde, men som alienbilde er det ganske kult. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg ville oppnå to ting med dette bildet: 1. Peke nese til Dave Hill-folket. DH-effekten er herved drept. 2. Gjøre noe vakkert til noe stygt. Det kan trigge interessante følelser hos den som ser på bildet. Hvis dette var ideen, så forstår jeg hvorfor du har gjort dette. Jeg er ikke helt sikker på om du lykkest, men takk for forsøket. Punkt 2 har du i alle fall lykkest med, selv om jeg har litt problemer med å ser hvilken hensikt det skulle ha. La barna være, er min innstilling. Men du har jo lykkes med å gjøre noe nydelig til noe grusomt. Fortsett gjerne å peke nese, og uansett hvor vellykket forsøket var så har det i alle fall en god effekt. Det er å minne oss på at DH kan missbrukes skikkelig, slik som her. Tendensen har vokst i det siste, og jeg håper din vittighet kan sette punktum for denne ubevisste missbruken av en i utgangspunktet stilig effekt. Det er nemlig lettere å missbruke enn å bruke effekten Derfor skal du ha takk for denne groteske demonstrasjonen. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg skal peke nese når dere minst venter det. Og takk for kommentarer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå