John-Abruzzi Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Heisann. Jeg har nå gått enda en ødelagt bil, denne bilen triller ikke så jeg tenkte jeg skulle totalødlegge den. Jeg har lyst å prøve å blande no i bensinen som kunne skadet... Noen som har forslag? jeg tenkte kanskje rødsprit elns. kanskje no annet? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Sukker i tanken go go go go go! Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Tapp ut all olje og kjøleveske og legg en murstein på gasspedalen. Det er gøy :!: Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Sprengt biler med max turtall begynner jeg bli smålei av nå, prøve no annet Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Er det forgasser? isåfall bør du ta av lokket og helle olje/bremsevæske rett nedi mens du kjører den på skikkelig turtall, røyklegger hele nabolaget =) Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Lag et skikkelig grovt snitt i reg reima og legg en mustein på pedalen da. Prøv på grise ras så rådene står ut av blokka! Ikke noe vits hvis det er en motor som ikke butter da.. Det er ikke no gøy og putte noe i tanken. Den bare stopper sakte men sikkert. Oooo så spennende. Kan like gjerne tette luftfilteret. Fyll tanken med startgass ellerno så kan det bli gøy. Skal det først ødelegges så gjør det skikkelig! Skal det være gøy må du ha turtall!! Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Mytbusters prøvde å blande bensinen med møllkuler. Møllkulene smelta, og når de kjørte den blandingen i motoren fikk det samme effekt som racing-fuel. Stakkars smallblock V8'ern doblet omtrent turtallet sitt... Kjøp litt nitrometan, altså drivstoff til fjernstyrte biler. Det burde kjøre motoren rimelig bra... Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Rus den opp på max turtall og tøm på med vann i innsuget - om du er heldig klarer du å få en sylinder full av vann, og i bestefall klarer du da å knekke en stempelstang eller noe annet gøy. Her er det naturligvis snakk om "ti liters bøtte rett i innsugningsrøret" og ikke en kaffekopp. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) kaste grusteiner under filteret og starte? Endret 25. mai 2008 av MercedesMotor Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Hvor lenge sånn ca varer en bil med hull i radiotar slangen... slik at den tappes for kjølevann Lenke til kommentar
eab Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har kjørt fra starten på dovre (fra trondheim) og over til dombås uten kjølevæske på en gammel 2.0 fordmotor. Den gikk fint i 3mnd etterpå, selv om den gikk varm og speika omhverandre den vinteren. Jeg gidda ikke koste på frostveske og ny toppakning. Gikk med endel vann på turen fra dombås til toten til oslo og tilbake til trondheim igjen Man merka at motoren holdt på å låse seg pga vann i sylindrene. Kjørte bortover veien i 90-100 og plutselig kjente man kraftige rykk av og til når en av sylindrene ikke klarte å komprimere alt vannet. Rart rådene holdt.. Lenke til kommentar
tommyher Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 HAHA du kan ta alle tingene som er postet og så kan du prøve å starte !! Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 HAHA du kan ta alle tingene som er postet og så kan du prøve å starte !! Henger meg på denne :!: Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 ta av toppdekselet å strø sand nedi litt etter litt? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Da vil den bare stoppe sakte og dø helt ut, som sagt lenger oppe, prøv og lag til noe så det smeller og delene fyker? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hehe ja ta en mix av alle forslage så må det bli bra. Det med grus nedi innsuget har jeg prøvd før men da havna alt i sylindrene så det kom sånn single lyd fra motoren. Hva slags motor er det snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg