3ra Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Vel, ja. Dette er litt snodig, og skjønner ingenting.. Har en Samsung 37" lcd skjerm, og når jeg prøver å kjøre Half life 2 for eksempel kommer det "Mode not supported". Det er en Hd-ready tv med en oppløsning på 1360x768 så burde gå, med tanke på at jeg kjører ps3 spill med hdmi kabel og Age of Conan for eksempel. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Vær sikker på at spillet ikke kjører høyere en oppløsning på 1360x768, det kan være det som gjør det... Lenke til kommentar
3ra Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Vær sikker på at spillet ikke kjører høyere en oppløsning på 1360x768, det kan være det som gjør det... Hvordan fixer jeg det? Via steam eller? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Oppdateringsfrekvens...? TV-en krever kanskje 60Hz. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Vær sikker på at spillet ikke kjører høyere en oppløsning på 1360x768, det kan være det som gjør det... Hvordan fixer jeg det? Via steam eller? Innpå spillet, så options og video. Det kan også være oppdateringsfrekvens som Mr. D sier, det tror jeg også du kan endre innpå video tror jeg... Lenke til kommentar
3ra Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Vær sikker på at spillet ikke kjører høyere en oppløsning på 1360x768, det kan være det som gjør det... Hvordan fixer jeg det? Via steam eller? Innpå spillet, så options og video. Det kan også være oppdateringsfrekvens som Mr. D sier, det tror jeg også du kan endre innpå video tror jeg... hehe litt artig da at jeg ikke kan se inni spillet Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Vær sikker på at spillet ikke kjører høyere en oppløsning på 1360x768, det kan være det som gjør det... Hvordan fixer jeg det? Via steam eller? Innpå spillet, så options og video. Det kan også være oppdateringsfrekvens som Mr. D sier, det tror jeg også du kan endre innpå video tror jeg... hehe litt artig da at jeg ikke kan se inni spillet Kan du ikke det på PC skjermen, eller er det stasjonær kanskje? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Stasjonær ja Da er det jo bare å koble til en annen skjerm. For å være sikker så kan du prøve på 1024x768@60Hz først og prøve å endre til høyere oppløsning etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå