Bardis Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Lurer på om jeg vil merke noen forskjell på spill/grafikk ytelsen hvis jeg bruker et eget lydkort (PCI) fremfor å bruke det onboard lydkortet som er på hovedkortet mitt Asus P5KC ? Vil da prosessoren slippe å tenke på å produsere lyd dersom dette går via et eget kort? Oppsettet mitt: - Asus P5KC - Intel Quad Q6600 - Mushkin 4096mb XP-8000 1000mhz - Gainward Geforce 8800GT 512 Golden Sample - Eventuelt Creative Audigy (1) lydkort - Creative Gigaworks s750 høyttalere Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Ingen som vet noe om dette ? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Nai... Så lenge du er fornøyd med lydkvaliten som kjem ut av onboard kortet ditt så er det ingen vits i å stappe i eit PCI lydkort. Det er vel kanskje målbart i ytelse om du har eit lydkort fra f.eks Creative inni der, men ikkje merkbart. Dei nye HK'a i dag har jo digital ut, toslink eller coax, kjøp deg ein reciver så du kan koble til i stade, så får du sjefs lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå