Gå til innhold

Trenger hjelp til oppsett av en spill pc!

Anbefalte innlegg

Hei har prøvd og sette opp ett oppsett på en pc,ikke fått lagt til alle tingene men de står i teksten over så om noen kunne hjelpet med det også hadde vert fint =)

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=73330

men spørsmålet er dette en bra pc og passer det sammen,noen ideer om komponenter som er bedere og om noe trengs og byttes ut

all hjelp tas imot med takk og gjerne erfaringer i forhold til noen av komponentene :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg personlig liker å ha en egen harddisk til OS. Har en liten ytelse fordel hvis du skal konvertere filmer etc. Bruker som regel kun å ha ikke viktige ting på windows disken, slik at hvis noe skjer kan jeg bare formatere uten at jeg er redd for at noe viktig blir borte. Også greit med en disk til nedlastninger hvis man er på lan etc og deler mye. Så slipper ytelsen på disken til å gå til folk som leecher fra deg. ellers virker oppsettet greit:)

edit 1:

ville anbefalt deg å ta en titt på "OCZ 600W StealthXStream" siden den har kommer veldig heldig ut i div tester på nett.

Endret av Pezking
Lenke til kommentar

Ja, det vil bli raskere i flere sammenhenger. til vanlig windows bruk vil jeg ikke tro at man merker noe forskjell. men til spill bør man merke litt forskjell. eksempel: os disk laster grafikk drivere, lyd kjører os etc mens disk 2 laster spill filer.

Dette er jo overhode ikke nødvendig, men jeg liker å ha os på en egen disk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...