d0ppler Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 HamKam på kvallik og Lillestrøm rett ned! :devil: Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Skulle ønsket glimt rykket ned, men det ser ikke ut som det skjer så da blir det vel, en av de tre på bunnen nå Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Tror nok Ham-Kam går rett ned, kvalikplassen står mellom LSK og Aalesund, tror dessverre at LSK er sterkest og klarer å berge seg fra den plassen. Dessverre, for det hadde vært gøy å se Lillestrøm med så mye kniv på strupen. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ham Kam går rett ned. Hadde vært moro om LSK rykka etter kvalikk, men aalesund er nok hakket dårligere. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Er redd Viking ryker om de ikkje skjerper seg noe enormt. Hilsen fortvilet Viking-fan Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Om Brann ikke scorer igjen, rykker de rett ned. Håper de får tilslag på en eller annen kjempespiller etterhvert.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 HamKam rett ned og så kommer og Aalesund på kvalikk Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kongsvinger rykker nok i alle fall ned... Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg synes det er meget så underholdende at før sesongen begynte så spådde f.eks VG (og nok mange andre) Glimt til total bunnplassering og nedrykk. Nå ligger man ann til å kan sloss om medalje Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg synes det er meget så underholdende at før sesongen begynte så spådde f.eks VG (og nok mange andre) Glimt til total bunnplassering og nedrykk. Nå ligger man ann til å kan sloss om medalje Og at de (og de fleste andre) spådde Viking på topp. Sier bare masse om hvor komplett umulig det er å forutsi fotball, og hvertfall den norske ligaen. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Da er det ekstra stas at jeg tippet Glimt i toppen Ikke medalje, men "oppi der". Tippet Ham-Kam ned og Ålesund på kvalik, men nå er jeg søren meg ikke like sikker lengre. Ham-Kam har jo begynt å plukke litt poeng og hvem vet hva Rekdal kan få til i Ålesund. Er litt mer bekymret for mitt kjære Molde nå, siden de er i elendig form og virker rett tafatte for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå