Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ble sammen med utvekslingselev, reiste hjem dagen etter.


Anbefalte innlegg

Greit nok at dere er ærlige, men det er ikke nødvendig å mobbe gutten.

 

Var det ikke du som var så ond da? :)

 

Jeg tror nok ikke at du elsker henne

 

Det riktige er vel å si: Du elsker henne ikke.

Det finner du fort ut om noen år når du har vært med drømmejenta di over en mye lengre periode. Småforelskelse vil jeg kalle dette :)

Om det kan funke? Klart det kan fungere, men du har jo alle odds mot deg da. Avstandforhold er ikke barnemat, og du har ikke akkurat lang erfaring heller..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry jeg ikke har svart i det siste matte heildags i dag og engelsk på fredag. Mon tro mor mi gikk amok med det øve-til-prøve tullet sitt!!!

 

@grudset kjekt med den fine måte.

 

@janne takk! Første som sier noe "snilt" ( ikke sårer meg )

 

Til dere andre så har jeg det ganske hardt fra før av når rundt halve 9. Trinn hele tiden sier det samme som dere bare styggere. Med det mener jeg at de går rundt å sier masse negative ting. Når jeg går i gangene hører jeg ofte hviske hviske tarald hviske kjæreste hviske england.

 

Kjekt med en tråd der du blir mobba når du spørte om RÅD RÅD!!!

ellers så er det bare foreldrene mine som ikke snakker negativt når jeg er i nærheten i hvertfall.

Kan dere tenke litt mer. Det ender nok bare at jeg blir deprimert!! (blitt mobba/erta før)

 

BTW: har 9 mnd med avstandsforhold jeg så :p

 

EDIT: @ loom det kan godt HENDE at jeg ikke elsker henne, men (!) har aldri følt noe så kraftig for noen annen jente før. Og siden det er det sterkeste på den skalaen så bruker elsker.

 

Føler meg mobbet og: kommer hjem vil se om jeg har fått tips. Men der ser jeg ikke annet enn 2,5 sides nedslakting !! Nå ligger jeg her å griner og skjelver i sinne så jeg runder av her.

Endret av NarilS
Lenke til kommentar

Okei, nå må du ROE deg ned! Det er ingen her som, slakter deg, og spør du om råd så får du råd! Ikke gidd å spør da, om du vet hva du skal uansett. Jeg har vært i dine sko, var 15 fikk meg en "flørt" 82 mil unna der jeg bor. Vi mailet og sendte meldinger masse, men etter det hadde gått 1 mnd dabbet det av. Man MÅ møte noen gjevnlig for å få en god kontakt, ikke bare se dem 1 gang! Jeg har også hadd avstandsforhold i 2 år, som var veldig kjipt, og da han først flyttet hit ble det ikke bedre.. Man er vandt til å være fra hverandre, og av og til fungerer det ikke.

 

Det folk sier her er av erfaring, og JEG syns du godt kan prate med henne, og ha en god venn, men ikke si at "jeg har en kjæreste i England". Det er ikke rart andre syns det høres teit ut når de hører om det. Vet du i det hele tatt noe om henne?

 

Slapp av nå, du trenger ikke å føle deg deperimert for dette, da det er BARE råd her, ingen som har hakket på deg. Gjør som du vil, men jeg syns ikke du bør legge hele sjela di i dette, før det har gått en liten stund.

Lenke til kommentar

d jeg mente med øvre tråd var at jeg kommer hjem " " så langtfor å bare slenge alt veggimellom også leser jeg dette som er ned slakting. Har du lest tråden(?) der står det : Jeg vet at det sansynligvis ikke vil fungere men hva kan jeg gjøre for å øke sjansen fra minimal til liten?" og jeg ber dere igjen tenke som en 14-15 åring, skal nok ikke gifte meg med denne dama :p

Lenke til kommentar

Langdistanseforhold er vanskelig nok fra før selv i Norge, og når det er ett hav imellom dere blir det nok nesten umulig å ha ett "seriøst" forhold som du sier det. Ett seriøst forhold tar tid og skjer ikke på en dag som du forklarte det. Dessuten er dere så unge at det blir nærmest umulig å holde kontakt (bortsett fra på mobil, msn, internett osv som vanligvis ikke klarer å holde ett seriøst forhold gående.

 

Du burde nok høre på alle 18 åringene for de har også vært 14 en gang sånn som deg ;)

Lenke til kommentar
Gjest jente15
skal nok ikke gifte meg med denne dama :p

 

Hva er vitsen med å ha en kjæreste i England når du allerede er bestemt på å ikke gifte deg med henne? Virker som om du bare er med henne for å ha noen i det hele tatt. Finn deg heller ei i Norge, eller vent noen år til. Vi slakter deg ikke, vi sier bare sannheten.

Lenke til kommentar

Søt historie.

 

Men, som nemnt, og ignorert fleire gonger før meg i tråden, dette høyres ikkje ut som noko langvareg. For all del, unnar deg å væra forelska. Berre hugs på, dess høgare du flyr, dess lenger fell du ...

Om du er litt ustabil emosjonelt sett, (Noko postane dine vitnar om) kjem du til å få eit helvetes krasj når du treff veggen.

 

Kjensler er ekstremt mykje meir overveldande for ungdommar i puberteten, enn det er for oss vaksne. Kjelde.

 

Ta på deg hjelm, er redd vert eit kjempesmell er eg redd.

 

Lykke på ferda.

Lenke til kommentar

Skjønner bare ikke hvordan du kan se på ei du har møtt èn gang som en kjæreste? Og heller ikke hvordan så utrolig mange kan være så opptatt av det. Hadde alle gått rundt og kalt folk de kanskje har rota en gang eller to med for kjærester, og alle rundt dem skulle gått og "hviska og tiska" om det døgnet rundt hadde man jo ikke hatt tid til å snakke om annet i det hele tatt.. Ei heller tenke på annet.

 

Hadde du heller fortalt om det som en "flørt" du likte godt og gjerne vil treffe igjen hadde i alle fall jeg klart å ta det litt mer seriøst. Får litt "skal-vi-være-kjærester"-barneskolefeeling, der man holder hender og elsker hverandre med en gang, og det er både jeg og ganske sikkert de fleste her på forumet ferdig med for lenge siden, altså er det kanskje ikke så rart at ikke alle er like positive til det (at det er et såkalt seriøst forhold).

 

Det man derimot kan være positiv til er jo hva dere kan gjøre videre, som spørsmålet ditt egentlig var. Få til et treff? Kan virke umulig, men det er jo eneste måten for å komme dere videre. Så får du se hvor lenge du faktisk orker å holde det gående. Eller dere kan fortsette å holde kontakten via internett/telefonen, og bare la det bli med det.

Lenke til kommentar
Søt historie.

For all del, unnar deg å væra forelska. Berre hugs på, dess høgare du flyr, dess lenger fell du ...

Om du er litt ustabil emosjonelt sett, (Noko postane dine vitnar om) kjem du til å få eit helvetes krasj når du treff veggen.

 

Ta på deg hjelm, er redd vert eit kjempesmell er eg redd.

 

Lykke på ferda.

 

Stort sett enig, men en kjempesmell blir det stort sett av alle forhold når de er over.

 

Jeg sier go for it. :thumbup: Om det blir en smell er det ikke noe man dør av. Da plukker man opp bitene og går videre i livete med en erfaring mer. Eneste forksjelle jeg kan se mellom dette og andre forhold er at det tar litt kortere tid før man treffer fjellveggen i 290.

Lenke til kommentar

... Akidon fullførde innlegget mitt, følde det var noko som mangla.

 

Erfaring er noko ein aldri kan få nok av, så trådstartar: Ikkje heng deg opp i "slakten" du vert utsett for. Eg for min del ser berre vaksne, og unge vaksne prøva å hindra deg i å gjera same feil som me alle har gjort.

Kjøyr på, nyt turen.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest hele tråden fikk jeg bare lyst til å si min mening.

 

Hær kommer den. hehe... :p

 

Unnskyll men jeg synes det blir bitte-litt feil å si at dere er i et forhold (bare slik jeg er :p), men det er helt klart at dere har et helt spesielt vennskap. :)

Vær så snill å ikke missforstå meg men det jeg prøver å si er at det er veldig godt å ha noen man kan snakke me alt om, og at det bare er en person i hele verden som hvet hva du tenker og føler :p

 

Og det er ufatteli deili.

 

Dette vennskapet synes jeg du skal prøve og ta godt vare på, for du hvet aldri hva fremtiden har å by på.

 

Det kan hende at dere har veldig god kontakt helt til en dag da du kan reise for å møte henne. ;)

 

Men vis det kommer en dag da noe skulle gå galt, prøv å unngå å løse den med sinne.

Og heller finne ut hva som gikk gærnt, og se om det går an å løse det.

 

Håper noe av tullet mitt ga noe mening.

Lykke til og håper dette går din vei. :D

Lenke til kommentar

Hahahahahaha! Du kødder nå sant? Dette er verre enn alle mine jippii.no forhold.

Altså, hun bor i england, du bor i norge. Du har ikke tenkt å gifte deg med hon, du vil bare ha tips fordi dere er sammen? dere er ikke sammen, skjerp deg.

få tommelen ut av ræven og innse det du og. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...