Knuty Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Hei! Har bestilt et objektiv på kredittkort. Kortet er fra Skandiabanken, og er dermed registert på folkeregistrerte adresse. Bor nå på en annen adresse, og det er vel denne nye adressen jeg er registert med på paypal. Objektivet er bestilt, og forsøkt betalt gjennom ebay. Levering skal skje til min samboers søster i Canada. Nå får jeg en mail fra paypal om at "mistenkelig aktivitet" eller noe sånt har ført til at kontoen er begrenset. Jeg må bekrefte adresse, med en "utility bill". Hvilken adresse skal jeg egentlig bekrefte? - Adressen jeg bor nå? (Som paypal har?) - Adressen jeg har registrert kredittkortet på? - Eller adressen i Canada hvor min søster skal få levert objektivet? I tillegg må jeg taste inn et fire-sifret nummer fra en 15kroners betaling på paypal. Foreløpig er den betalingen bare reservert på kortet, jeg regner med jeg får full informasjon der på mandag? Jeg er forvirret - hva gjør jeg? Hadde vært fint med raske svar. Endret 27. mai 2008 av Knuty Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ang. begrenset konto, så hadde jeg nesten samme problemet med skandiabanken. Jeg hadde flyttet, så Paypal-adressen stemte ikke over ens med adressen som var registrert på kortet. Løste det ved at jeg ringte skandiabanken, og ba dem fakse meg en bekreftelse på at kortet det var snakk om var registrert på min adresse. Scannet bekreftelsen og mailet den til paypal, og etter noen dager var alt i orden. Ditt problem er litt anneledes, ofte får man kun sendt varene til Paypal-adressen. Men om du ringer skandiabanken og forklarer situasjonen så har de kanskje en ide om hva du bør gjøre. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Takk for svar! Jeg sendte paypal et bilde av en regning, pluss et screenshot fra skandiabanken som bekreftet at det var mitt kort. Dette godtok de, så da er den grei. Nå mangler det bare å få bekreftet dette fire-sifrede nummeret. Dette kommer vel opp på kontoutskriften? Ser det står en visa-reservasjon på 15 kr på kontoen, men siden det kun er en reservasjon foreløpig (dette ble jo gjort i en helg) får jeg ikke sett all informasjonen jeg trenger. Dette blir oppdatert i morgen. Selger har bekreftet at det er greit å sende til Canada. Selger har foreløpig ordren på hold, etter krav fra paypal. Endret 25. mai 2008 av Knuty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå