bamsefar Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Til dere som ikke allerede vet det så er det kommet en ny patch til BF1942. Pathen kan blant annet nedlastes herhttp://www.gamershell.com/news_BBattlefiel...2Bv1.31Pa.shtml Patchen er på 46.6MB .. Løp å nedlast :wink: Fikset forresten en god del av lydproblemene og noen andre bugs Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 hurra! får ta en reinstall av alt sammen og se om jeg ikke får road to rome til å funke denne gangen.. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 1.31 kan spilles på 1.3 servere og omvendt? Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 weeeeee.....fikset mine CTD (crash to desktop) problem åsså. tror denne helga kommer til å forsvinne før den har begynt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 utrolig. uninstall av bf og rtr, så install på nytt.. bf, rtr, 1.31 patch, og alt funker som et skudd.. bortsett fra en crash to desktop. :/ Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 1.31 kan spilles på 1.3 servere og omvendt? Dessverre ikke Og det er bare 25% av serverene pr.dags dato som har oppgradert Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 fyttigrisen så gøy brettene i rtr var.. det italienske enmanns bomberflyet var jo helt genialt lett å fly. syns etterhvert bf begynner å nærme seg cs i "bra-het". Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 syns etterhvert bf begynner å nærme seg cs i "bra-het". nei bf har gått forbi cs i "bra-het" :wink: Lenke til kommentar
mungo Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 .. det italienske enmanns bomberflyet var jo helt genialt lett å fly. Jeg må arrestere deg på den uttalelsen. Messerschmitt ME-110bf i Road to Rome: [*]Det er et tysk fly med italienske merker; delvis riktig å kalle det italiensk [*]Det er ikke en enmanns fly, det er plass til en passasjer til å håndtere én MG42 som peker akterut. Aldri glem å fylle opp den plassen. [*]Det er ikke et bombefly, det er en jagerbomber; delvis riktig å kalle det et bombefly. Men det er sabla lett å fly! Bare husk at du som maskingeværskytter kan skyte deg selv i halen og dertil hørende havari og 1 TK på samvittigheten (2 inkl. deg selv) ... Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 syns etterhvert bf begynner å nærme seg cs i "bra-het". nei bf har gått forbi cs i "bra-het" :wink: CS suger villt skrotum, det finner man ut etter man har spillt bf1942. BF1942 suger villt skrotum, det finner man ut etter man har spillt Soldier9's Realism Mod Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Road To rome var greit nok det... men de nye tanksene var råtne da... Men Fighter-bomberne er ganske tøffe da 8) Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Det går altså ikke på 1.3 servere... Har ikke spilt på en stund så: Er det en del servere som kjører dette? Battlefield.no #1 Conquest? Lenke til kommentar
Resus Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hmm.. synes det er litt merkelig at Desert Combat aldri blir nevnt. De som synes BF1942 er bra bør virkelig teste Desert Combat Moden! Den er RÅBRA!!! Tror mange CS fan også vil konvertere umiddelbart hvis de bare tester den. www.desertcombat.com Etter at jeg fløy Apachen første gangen ble jeg hekta.. nå er vanlig BF1942 fullstendig lagt på hylla, ihvertfall intil videre. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ja Desert Combat var riktig så bra. En mer "friskere" versjon av BF1942 kan man si! Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Sist jeg testa Desert Combat så virket det extremt ustabilt... Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Soldier9's REALISM MOD!! Det MÅ eie alt! kommer til å bli den tøffeste mest realistiske ww2 opplevelsen noensinne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå