Lami Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Hei! For en stund siden lastet jeg ned ZoneAlarm og etter det kan jeg ikke åpne NOE som helst, ikke tekstfiler eller mapper, det eneste jeg kan åpne er nettleser og andre programmer som ikke ligger i en mappe. Når jeg åpner noe kommer det: explore.exe hadde et problem og måtte lukkes. Vi beklager det inntrufe osv.. noen ganger kommer det opp: drtws32.exe har et problem og måtte lukkes. Vi beklager det inntrufe osv.. Og når explorer.exe hadde et problem kommer opp så fryser hele maskinen også må jeg åpne Oppgavebehandlingen og avslutte drwnts32.exe og da fryser den ikke lengre.. Rart.. Jeg har fjernet ZoneAlarm men det hjalp ikke stort, har tatt grundige spyware/malware og antivirus tester, men jeg har ikke funnet noe annet enn Adware.Tracking Cookie. Og jeg tror ikke det skal ta så stor skade.. men når jeg fjerner de kommer det bare igjen etter en ny scanning.. Jeg skjønner ikke hva som er galt! Det er tragisk når jeg ikke kan åpne noe som helst! Endret 24. mai 2008 av Lami Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Bumping er kun tillatt unntaksvis og da KUN etter 24 timer eller mer. Tråden har også en emnetittel som i følge dette underforumets spesielle regler ikke er beskrivende nok og må endres. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Nå har jeg endret tittelen, bedre nå? Men er det noe som har peiling på problemet mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå