Gå til innhold

Homeentertainment.com - lattterlig lang leveringstid

Anbefalte innlegg

Bestilte noen filmer for å gjøre meg ferdig med klubb-medlemskapet og melde meg ut. Hva gir dere meg, 1 uke etter bestilling: Ingen filmer i postkassa. 2 av dem var på lager ved bestilling.

Når jeg kjøper fra Play.com i England, tar det som regel max 3-5 dager... og det er billigere.

Nok et god grunn til å handle film (og musikk) fra utlandet. Når etablerte selskap som Homeenter.com ikke engang klarer å levere et par filmer iløpet av en uke, men webshops i utlandet leverer det fra deres land til din postkasse i et annet land på kortere tid, vel..

Jeg pleier å kjøpe fra Play.com og en i Canada, så dette var bare for å kunne melde meg ut. Filmene som var "imidlertidig utsolgt" var selvfølgelig tilbudsfilmer vist i siste medlemsbladet.

Det er lørdag, og passe surt å ikke finne filmene i posten i dag heller, er bare drit på TV i kveld :grumpy:

Anyhow, ikke meld dere inn i slike klubber (og webshops, man bestiller filmene like gjerne via webshopen) om dere ønsker å få varene levert til normal tid. Det er neppe noen stor overraskelse, ville bare understreke det. Var det ikke Enjoy som krever at man betaler ekstra for å få filmen på 24 timer? Passe råtten måte å drive business på når de er så dyre fra før IMHO. Er heldigvis ikke medlem der da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...