teletubbiekid Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har spist den mange ganger, men brukes mest til å lage sjokoladesaus til is. Uansett, har aldri blitt sjuk av den, er nok heller du som er overfølsom for et eller annet, eller muligens du var uheldig. Btw: melkesjokolade >mørk sjokolade Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Den mørke sjokoladen du får på Lidl er faktisk ganske god, og jeg har aldri fått noen helseplager av å spise den. Den går Freias mørke sjokolade en høy gang. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg tenkte på fattige, svarte slaver når jeg så at de merket "plantasjesjokolade". Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Fazer melkesjokolade: Ingenting over, ingenting under. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Veldig lite, melke fett, men ikke melk. Melkefett hører ikke hjemme i skikkelig mørk sjokolade. Styr unna dritt der kakaosmøret er erstattet av andre fettyper. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er det lov å elske både mørk og melke- sjokolade? Og ja, mørk sjok er definitivt til å spise. Eneste jeg ikke liker er hvit sjokolade... det er jo bare kakaosmør eller no... æsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå