Jennifer Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har noe limrester fra et klistremerke jeg hadde på bilen, som jeg tok av for en god stund siden. Jeg har vasket bilen flere ganger men det går ikke bort.. Tørr ikke akkurat å skrape det av. Jeg bare lurer hva kan jeg bruke til det for å få av limet?.. White spirit og sånt er vel kanskje ikke så bra for lakken?.. Hjelp anyone.. Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Du kan kanskje prøve å varme det med en varmepistol?, slik at det "smelter".. å så se om du får vasket/skuret det av? Endret 24. mai 2008 av VetatioN Lenke til kommentar
Patz Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Rødsprit burde ta det ganske greit. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Amazing Roll Off er det tryggeste produktet. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Har rødsprit.. men er ikke det farlig for lakken? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Label Off fra Biltema er beregnet på sånt. Noe annet sitrusbasert funker også bra. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har rødsprit.. men er ikke det farlig for lakken? Rødsprit går bare fint på lakken. Vil naturlig nok fjerne eventuell voks, men det gjør vel de fleste andre produkter også. Som alltid så bør du jo allikevel uansett prøve med litt rødsprit på et skjult sted, bare for å være helt sikker. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Sitrusrens, 5-65, etc funker bra.. Lenke til kommentar
support81 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Sitrusrens, 5-65, etc funker bra.. Støtter denne fult ut, ett bedre allternativ en rødsprit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå