ricmik Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Noen som har prøvd Eizo sin CG222W enda? Kanskje den kan være en idè å kjøpe? Eller hva synes dere? http://www.eizo.com/products/graphics/cg222w/index.asp Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Den så bra ut. Liten lysstyrke, men det er kanskje optimalt i forhold til fotoredigering? Jeg aner ikke. Min NEC-skjerm har også S-IPS-panel, og den har 400 i lysstyrke. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 16-bit intern fargebehandling er jo SPRØTT, det burde vel strengt talt gi fenomenale detaljer og faktisk riktige "farger" i skygger? Noen som har en slik her på forumet og kan gi feedback? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Boye: Første gang jeg har hørt om det isåfall. Godt mulig fordi den koster 10tusen kroner og det er en 22". For tegning vil jeg heller anbefale en større skjerm og ett greit panel, s/-ips s/-pva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå