Gå til innhold

webshopguiden


Anbefalte innlegg

den er veldig morsom og lese spesielt når folk klager på ting som ikke butikken kan gjøre noe med

eks

pakke ikke kommer fram tidsnok, men er sendt fra butikken

hvem sin feil?

butikk eller posten?

 

tenk over hva dere skriver og klager på da det er veldig dumt å klage til en butikk på noe som ikke er dems feil

Bestilte hjem på døren-levering på en Tirsdag, før kl 09 for å få varen snarest mulig(forsikret meg om at varen var inne). Bestilte samme dagen, ut på kvelden enda en vare, og tenkte at nå var den andre varen på vei, eller i alle fall klar til å sendes dagen derpå, men neida, Varen kom sient på kveld, fredagen, 3 1/2 dag etter. Varen som jeg bestilte via postoppkrav kom samme dag. Snakk om DÅRLIG. "Hjem på kvelden" skal liksom være raskt....!!! Alt komplettdata gjorde når jeg klagde, var å beklage....det hjalp jo meg mye når det var deres feil.

dette er det en som klager på

butikken eller posten sin feil?

husk tenk hvem sin feil kan det være!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...