Kenny™ Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hei, Jeg har en passe bra laptop bortsett fra skjermkortet og jeg skulle gjerne fått spilt noen av de bedre spillene der ute med den. Så det jeg lurer på er, hvor kan jeg få et nytt skjermkort til det og hvor mye koster det eventuelt? Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Kommer vel helt an på hvilken PC du har. Hvilken? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Uhm... Skal vi se... ASUS Notebook F5 series Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Bump Jeg har hørt om eksterne skjermkort, er det noe å satse på? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Asus XG Station lover vel noe slikt, men det er jo ikke på markedet enda. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 XG Station skulle komme på markedet i mai 2007, så jeg ville ikke satset mye penger på den muligheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå