Balrog11 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Er dette et dugende grafikkort? Har fått meg age of conan nå og trodde det skulle gå fint på maskina mi, men så sier noen at dette grafikkortet er meget dårlig. I såfall må jeg tenke på å anskaffe meg et nytt, men hvordan skal jeg finne ut av hva som er et bra grafikkort til en høvelig pris? Endret 25. mai 2008 av Balrog11 Lenke til kommentar
haalo Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Kortet er et low-end-kort, og vil neppe gi den beste spillopplevelsen. Et HD 3850 gir mye for pengene. EDIT: Ganske fint å endre hele førsteinnlegget slik at det jeg skrev blir irrelevant. Jeg svarte på om 8400 GS vil kjøre AoC bra, eventuelt hvilket annet, rimelig kort han kunne oppgradere til. Endret 25. mai 2008 av haalo Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Kortet er et low-end-kort, og vil neppe gi den beste spillopplevelsen. Et HD3850 gir mye for pengene. takk for svar jeg har kjøpt hd 3850, men kan fortsatt returnere det.. for nå sitter jeg å lurer på om et 8800GT-kort med 512 megabyte minne vil være mye bedre? er ikke mange hundrelappene dyrere, men er det så mye bedre at det er verdt å gi 400 kroner mer for det? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Kommer ann på hva slags budsjett du er på. For min egen del synes jeg 400 kr er verdt økningen i ytelse. 8800gt yter også bedre enn HD3870 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå