tp88 Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Dette spillet ser jo rimelig bra ut synes jeg? Er eier av R6: Rouge Spear, litt gammel nå, men den var jo ganske bra når den kom ut. Vurderer å forhåndsbestille R6: Raven Shield. Noen som har noen formeninger mot/for spillet? Grafikken ser jo også ut for å være rimelig bra. Bør jeg kjøpe det på Xbox hvis det kommer dit? Eller bare PC? Raven Shield Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Har bare prøvd demo, rått som faen. Eneste jeg kan rakke ned på er at gubbisen gikk veldig sakte;) Men, dette (i motsetning til unreal 2) er ment for å være realistisk, så det er tilgitt, og ikke så stort irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Prøv Singleplayer & Multyplayerdemoene Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg må nok prøve å laste ned demoen og prøve den ut. Multiplayer demoen er nok ganske uaktuell, siden jeg bare har 64kb/ISDN, går ikke særlig fort å laste ned heller da. Men jeg skal begynne å laste den ned rette etter jeg er ferdig med Splinter Cell demoen... Thanx... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå