evgeny Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hei. Mitt Asus P5N-E SLI hk tok kvelden idag. Jeg må ha nytt hovedkort idag. Jeg kan handle på datakjeden butikken i Oslo. Jeg ser de har et hovedkort inne idag http://datakjeden.no/oslo/PartDetail.aspx?...564697;c:100116 Noen som har erfaring med dette kortet? Jeg har en E6600 cpu og må kjøre den minst på 3.0ghz. Takk på forhånd Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Det er ett ASUS med P35 brikkesett. Veldig stabile greier sammenlignet med det som tok kvelden hos deg og kan absolutt anbefales. For å si det sånn, blir som å gå fra helvete til himmelen Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 litt uheldig at du ikke fikk avinstalert alle nvidia driverne før hovedkortet tok kvelden. er du heldig får du ikke BSOD når du starter windows =) (hvis du bruker det) vet ikke helt om jeg kan dele den "varme" anbefalingen. for det er så dyrt som det er. men det funker helt greit. bygde en pc for en kamerat med det hovedkortet rett før jul. og da kosta det akuratt det samme. da var p35 et nytt chipset. han har ikke opplevd noe "mong" med at chipsettet ble kjørt på 400fsb (1600) enda ivertfall. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) takk for svar høres bra ut. 400fsb er mye mer enn mitt P5N-E SLI klarte. edit: Bør jeg da starte windows i safe mode når det nye hovedkortet er på plass? Endret 24. mai 2008 av evgeny Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 p35 er mye lettere å overklokke. ulempa er at du ikke kan kjøre minnet lavere en 1:1 noe du kan med nvidia chipset.. så om du har dorlig minne er det mere begrensinga.. jeg ville starta i sikkerhets modus første gang ja =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå