Moppskaft Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hei, Har problemer med å spille spill gjennom internett. Internett fungerer fint til vanlig internett surfing og MSN, men om jeg prøver å koble meg til internettspill som WoW, CS, eller Call of Duty 4 så detter jeg ut av internett. Det er ikke bare min PC som detter ut av internett, men alle PCer som er koblet til routeren detter ut. Routeren har fungert fint de siste 2 årene og problemet begynte nettopp. Jeg har en 3com 3CRWE554G72T trådløs router og kobler meg opp til det trådløse enttverket gjennom en D-Link RangeBooster N DWA-140 USB Adapter. Da jeg trodde kanskje at det var USB Adapteren som var synderen, så prøvde jeg på laptopen min, men samme problem skjedde også der. Prøvde også å reformatere PCen min, men til ingen nytte. Tok kontakt med Blizzard Technical Support i håp om at de kunne hjelpe meg med å finne ut av problemet, de svarte dette: Thanks for contacting us regarding your connection issues. You seem to have quite a big delay in your connection after looking in your trace route. 1 3 ms 1 ms 1 ms 192.168.1.1 2 122 ms 132 ms 127 ms ti300710a340-l1.ti.telenor.net [88.88.88.0] 3 151 ms 151 ms 154 ms ti0031d320-ge0-1-6-10.ti.telenor.net [146.172.91.133] 4 * * * Foresp›rsel avbrutt. Your router/modem seems to taking a long time to talk to your Internet Provider, quite a big delay there/ You can try unplugging you router/modem for at least 1 hour to get it reset properly. We would suggest contacting your Internet Provider for further assistance if this does not help. Jeg prøvde å tok strømmen fra både routeren og ADSL modemet i 1 time, men samme problem skjer fortsatt. Jeg syns dette er så merkelig da routeren har fungert så lenge uten problemer. Jeg oppdaterte tilogmed firmwaren til den nyeste, men det hjalp ikke. Håper noen her har noen lure svar! På forhånd takk. Mvh, Patrick Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hadde det samme problemet når jeg var på lan med en kompis, det var fordi at ruteren hans ikke tålte så mange PC-er.. Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Det er jo litt merkelig da det skjer selv om det bare er 1 PC på ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå