simalarion Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Tenkte det kunne være en god ide å lage en tråd for dem som trengte en seriøs guild til en seriøs spiller. Så alle som er intresert i å bli med i en guild må skrive 1. Hvilken server karakteren er på 2. Navnet på karakteren 3. Hva du spiller 4. LvL 5. Hva du ser etter i en guild Videre tenkte jeg at de som rekruterer skriver pm til vedkommendet, om vedkommendet da blir medlem må brukeren oppdatere posten sin her om at han nå er blitt medlem. Trenger dette sårt selv og håper flere synes dette er en god ide og videre følger reglene for tråden jeg har satt over. Ikke noe annet en rekruteringn skal med andre ord blandes inn i denne tråden. Håper tråden fungerer og at flere synes dette er en god ide. edit Ikke veldig stor pågang hehe mulig noen melder seg på etterhvert så gjør ingen forandringer enda. Endret 24. mai 2008 av simalarion Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Ser etter en seriøs Guild på Fury med min karakter Simalarion lvl 28 Guardian, også fint om guildet har regler for feks at medlemene ikke ganker hverandre samt ikke skal være feige gankere som venter ved spawn punkt etc. Da har jeg fått meg en Guild ), hurra. Endret 26. mai 2008 av simalarion Lenke til kommentar
Vetluf Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Si ifra om du finner noe da! Spiller på Fury selv og leiter etter seriøs guild Er assassin akkurat nå, men får se om jeg fortsetter.. level 20+ Lenke til kommentar
dado Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hei jeg vil gjerne joine en guild på fury.Jeg spiller hver dag cirka 2-3 timer,i helgene blir det mer.Jeg leter etter en guild som har en del eldre spiller,er selv 24år.Er en barbarian lvl 24 snart 25 og heter Zevs,rase aquilonian.Navnet Zevs valgte jeg fordi det passer med rasen min,det er en gresk gud:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå