bedokboi Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 skrev litt over 1000ord. Substitusjonen og inviteringene var jo farige lette. Men mistenker at man må argumentere godt på investeringsoppgavene. Printscreener også alt over i word. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Prøven var egentlig grei, men det gikk dårlig med meg. Fikk ikke til oppgaven om markedstilpasning og klarte så vidt kommentere nå på den kapital-oppgaven.. Om du brukte totaldiagrammet der, så såg du at jo flere timer det ble brukt, jo større ble overskuddet. Det lønnet seg derfor å bruke maksimum kapasitet(400 timer) Lenke til kommentar
okforlaget Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Heisann folkens:) Gratulerer med gjennomført eksamen! Noen av dere som husker svarene dere fikk, slik at vi eventuelt kan sammenligne? Lenke til kommentar
Maaag Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Prøven var egentlig grei, men det gikk dårlig med meg. Fikk ikke til oppgaven om markedstilpasning og klarte så vidt kommentere nå på den kapital-oppgaven.. Om du brukte totaldiagrammet der, så såg du at jo flere timer det ble brukt, jo større ble overskuddet. Det lønnet seg derfor å bruke maksimum kapasitet(400 timer) Jeg skreiv at en ikke alltid kan regne med at de 400 timer blir oppbrukt, så jeg valgte noe under. 375 elns, faen. Blir vel feil, eller har det ikke så mye å si? Skreiv så klart også at bedriften burde tilpasse seg etter det nedre dekningspunktet. Endret 28. mai 2008 av Maaag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå