Gå til innhold

SirHartges eminente nerdemat

Anbefalte innlegg

Av en eller annen merkelig grunn så ble jeg utrolig tørst på en pils etter å ha lest enkelte av inslagene her.. Tenk så digg å bare jekke seg en iskald Ringnes Pilsner og spille cs..

Posta no mat istad. klippe lime:

Mat: Kutt opp en stor baggis i to.

nederst et lag av ost, deretter 4skinke skiver med tomat agurk og paprika oppå. Så grillkrydder og en liten dæsj ketchup. Klin på toppen av baggisen, inn i mikroen i 1min5sek og så var den ferdig.

Drikke: Hakk litt is fra siden av frysern (om du ikke har isbiter) hiv oppi glass, åpne opp en iskald svenske(coka)cola som du henta fra utefrysern der det er minusgrader og hel ned i glasset.

Det jeg pleier å ete når jeg ser på film og har lyst på no god mat/drikke hvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drikke: Hakk litt is fra siden av frysern (om du ikke har isbiter) hiv oppi glass, åpne opp en iskald svenske(coka)cola som du henta fra utefrysern der det er minusgrader og hel ned i glasset.

Av en eller annen grunn ser jeg ikke dette som en veldig god ide. Noen peil på hva som befinner seg på siden av fryseren etter fem år uten avriming? Tror jeg ikke ville spist slike ting nei. Men dersom du er interessert i å slanke deg er det kanskje en fin ide, ettersom du sannsynligvis kommer til å kjøre traktor i uker etterpå...

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn ser jeg ikke dette som en veldig god ide. Noen peil på hva som befinner seg på siden av fryseren etter fem år uten avriming? Tror jeg ikke ville spist slike ting nei. Men dersom du er interessert i å slanke deg er det kanskje en fin ide, ettersom du sannsynligvis kommer til å kjøre traktor i uker etterpå...

Muttern klarte å hive inn et helt brett med Dr.Pepper i frysern engang da jeg bodde hjemme, og det gikk jo som det måtte gå. Samtlige bokser sprang og isen rundt på frysern fikk en sånn fin brunfarge. Hakka is derfra mange ganger etterpå jeg, ble ikke no traktor kjøring(?) på meg..

Saken var egentlig bare at man måtte ha is til colaen..

Lenke til kommentar
[Rocco er pr0n mann :D

Han er 1337 8)

han er NASTY :D min pr0nhero! :woot:

nerdemat skal være enkelt sant?

kok hurtigmakaroni - 5 min.

ta på baconsmøreost og bland sammen= mm! bra rask mat.

Akkurat det høres jo faktisk godt ut også.... :yes:

Lenke til kommentar

nerdemat skal være enkelt sant?

kok hurtigmakaroni - 5 min.

ta på baconsmøreost og bland sammen= mm! bra rask mat.

Men min var eminent. Trodde jenter likte gutter som var flinke til å lage mat :wink:

seff gjør vi det! :yes: gutter som knows their way around the kitchen vettu! det slår ann! spess hvis de disker opp med saker og ting når man er på besøk.. uheldigvis har jeg aldri opplevd slikt.. bare fiksa for andre jeg :cry:

Lenke til kommentar

seff gjør vi det! :yes: gutter som knows their way around the kitchen vettu! det slår ann! spess hvis de disker opp med saker og ting når man er på besøk.. uheldigvis har jeg aldri opplevd slikt.. bare fiksa for andre jeg :cry:

Der ser du, det er mye du går glipp av :wink:

Lenke til kommentar

Der ser du' date=' det er mye du går glipp av :wink:[/quote']

haha! as if! ser for meg du diske opp med slike til på TG jah! haha! nope! :wink:

Bestemoren din har vel et kjøkken :D

Tssk. Er moderator på hw.no, over 6000 meldinger og enda ikke lært seg å qoute...

Lenke til kommentar

Nudler (kokte), hurtig makaroni med pizzafyll over eller en God Morgen yoghurt når jeg bare skal ha litt smått. Blir det pizza, er det Big One Classic eller grandi'n. Men chop-suey er noe av det beste. Pokker så stress å lage, men da lager du mye, så du har for ei uke (mikro'n er jo genial):

Ingredienser:

150 g kylling

150 g svinekjøtt

150 g biffkjøtt

Deles i små biter, legges i marinade i 15 min.

Marinade:

1 ss soyasaus

1 ts salt

1/2 ts sukker

1/4 ts buljong

1 ss olje

1/4 ts pepper

2 ts potetmel

2 ss vann

Lag 1.5 dl kraft (kylling buljong)

Ingredienser:

1/2 løk

1/2 gulrot

50 g kål

50 g bambusskudd

50 g purre

50 g brokkoli

Grønnsakene deles opp

Lag jevning av 1 ts potetmel og 1 ss vann

I Stek kjøttet først i 2.5 dl olje til det skifter farge (1-2 min)

II Grønnsakene stekes i 3 ss olje (3 min)

III Bland kjøttet sammen med grønnsakene

Smak til med:

1 ts salt

1 ts sukker

1 ss soyasaus

1/4 ts pepper

Add some rice, enjoy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...