Odden Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 jeg er hverken tilhenger av slankekurer og livsstilsforandring. og mine matvaner er ganske enkle, spiser god mat. eneste jeg holder meg unna er mat som drypper av fett osv. liker ikke fett, liker ikke smør. liker olivenolje. prøver å spise litt variert, men har en livsinstilling om at fisk er fisk og kjøtt er mat. greier å få i meg den helvetes fisken, men helst kjøtt eller veggismat.. selv om det å være veggis er ondskapsfullt mot dyrene... en rask matrett: 1 pakke biffstrimler 1 pakke potetstappe eller mandelpoteter marinade grønn, rød, gul og sort paprika sjarlottløk chili mariner biffstrimlene. helst la de stå en stund. men det kan en jo ha klargjordt en god stund kapp opp sjarlottløken og hiv i en kald steikepanne med olivenolje. kutt opp paprikaen ca 1/4-1/3 av hver. kutt opp litt chili og hiv i olivenoljen.. varm pannen til løken og chilien begynner å steike... så hiver du i de marinerte biffstrimlene tror ikke potetstappen/potetene trenger beskriving så når stappa er klar og strimlene er stekt hiver du paprikaen oppi, den skal ikke fritteres, bare varmest for å få frem smaken mer. krydre med salt og pepper. server og nyt Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 [*]Skinke [*]Diverse sopp [*]nudler Mekk nudlene på vanlig måte, Wok skinke og sopp, og tilsett nudlene. la det Wokes i noen minutter, legg på fat og strø på med litt ost. mmmm Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 [*]Skinke [*]Diverse sopp [*]nudler Mekk nudlene på vanlig måte, Wok skinke og sopp, og tilsett nudlene. la det Wokes i noen minutter, legg på fat og strø på med litt ost. mmmm Ost og nudler?! Og åssen ost? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 3 skiver, div. kjøttpålegg, ost, salat,tomat,agurk legg det berre oppå kverandre med passande mengde mellom kver skive, og trykk det sammen. Smaker godt, og ligner på en "mini-tegnefilmsandwich" Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Moro å se at noen datafolk faktisk lager seg ordentlig mat. Det er ikke mye som skal til - 10 minutter på kjøkkenet og du har et måltid som gruser enhver grandis. Nei til kjedelig mat! PS: Har ikkeno imot grandiosa og lignende, men synes det er synd at en del mennesker nedprioriterer mat nærmest til et 'nødvendig onde' og lever på fryse-/mikroprodukter absolutt hele tiden. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 [*]Skinke [*]Diverse sopp [*]nudler Mekk nudlene på vanlig måte, Wok skinke og sopp, og tilsett nudlene. la det Wokes i noen minutter, legg på fat og strø på med litt ost. mmmm Ost og nudler?! Og åssen ost? Det er nam. Du kan brue de fleste typer ost. Jeg bruker ikke en spesiell en. Jarlsberg funker bra. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 beste nerde mat det du liker som blir servert til og laget av noen andre Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Stekt egg og bacon på fersk kneip med et salatblad og en tomat skive. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Var ikke så mye mat her da. Tror jeg må ta i et tak når jeg får digicam. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Var ikke så mye mat her da. Tror jeg må ta i et tak når jeg får digicam. Du lager jo bare så innviklet mat du. Selv må jeg si jeg likte forslaget til olsen (uten å ha prøvd det ennå). Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Bestill en takeaway på kinaresturangen klokka 4 om natta og se på TV (f1 såklart) og drikk alkoholholdig drikk. Oppskriften på en vellyket kveld Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Eg spiser whatever eg finne i huset som kan være godt. Ikke noe avansert mekking av mat liksom Lenke til kommentar
Odden Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 jeg liker virkelig å lage mat. kan finne på å lage meg indrefillet selv om jeg er alene. kan finne på det meste på kjøkkenet. og det viktigste er FERSKE INGRIDIENSER! Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Roccoli salat ellerno. Det er slik salat som er krusete. Du mener ikke ruccola da? Ligner litt på eikeblader og har en svak ettersmak av nøtter Ordentlig nerdemat finner vi her , eller man kan mekke en selv: ca. 7dl hvetemelen pakke gjær (tørr eller fersk) ca. 3dl vann 2ss (mat)olje 1/2ts salt ca. 400g kjøttdeig/karbonadedeig/lammedeig/hestedeig/osv... 1/2 kepaløk 1 fedd hvitløk 1/2 rød paprika et par spiseskjeer tomatpurre ca 100g champignon (helst aromachampignon, _IKKE_ sånn bokse-skvip ) litt mais salt pepper oregano + evt annet krydder ost (ferdig revet om du er lat) Mekk deig av vann, gjær olje og salt og fyll av resten (untatt osten). Klin fyllet oppå deigen, hiv på osten og litt krydder på toppen og stek i 15-20 minutter i stekeovnen Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Min variant: Te en dyp tallerken. Fyll opp med frokostblanding, hell over melk. Spis. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Min variant: Te en dyp tallerken. Fyll opp med frokostblanding, hell over melk. Spis. Yup enkelt og greit! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Ruccola.. er ikke noe stor tilhenger av den. Mamma og pappa bælmer, men litt for råtten ettersmak for meg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 er litt morro med god mat www.matprat.no har sikkert masse godt (nei eg har ikkje vert der og sett...) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hva er rocco salat? Rocco er pr0n mann Han er 1337 8) Lenke til kommentar
corcky Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Foretrekker også grandiosa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå