SirHartge Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Nå skal jeg fortelle om smørbrødende jeg nettopp har stappa meg mett på. Du tar: 4 skiver grovt ferskt brød, loff funker greit. noen blader rocco salat, isbergs funker greit salami 2 tomater litt rødløk majones rømme salt og pepper olivenolje extra virgin. Først så lager du tomatsalaten 1-2 timer i forveien. Skjærer tomatene i skiver, legger så ett lag med tomat, rødløk i strimler, salt og pepper og oliven olje over. 2 lag med to tomater. La det stå under plastfolie i kjøleskapet. 1-2 timer senere. Lag en liten "dressing" av majones, rømme, salt og pepper. denne skal brukes til topping, og kan sløyfes. Legg salatblader på skiva, legg opp 2-3 salamiskiver fint dandert. Legg så tomatsaleten over, og topp med dressingen. Inntas gjerne med en kald tuborg Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg foretrekker å bruke litt mindre tid på å lage mat. Men en kald tuborg hørtes godt ut Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 dårlig! skal jeg fortelle deg nerdemat jeg! og finnes ingenting som er bedre! ingen over, ingen ved siden... og du.. nerdemat og 1-2 timer! BAH! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Hmm. Det tar faktiskt 3 min å lage tomatsalaten og 5 min å lage ferdig smørbrødene. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 hørtes godt ut, men jeg liker ikke tomat Så jeg måtte ha droppet tomaten. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Grandis er kongen på haugen syns nå jeg, men smakte det godt a sir hartge? Skal prøve å lage det selv snart... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Mine (veldig enkle default bidrag): Ostesmørbrød Du trenger: - Minst to (spiser du mindre enn dette, er du pike) brødskiver (velg type selv) - Ketchup - Ost - Skinke/salami/annet kjøttpålegg - Løk - Evt oregano eller annet krydder Legg brødskivene på en tallerken, og sleng på litt - ikke mye - ketchup, legg så på to skiver (ca) ost på hver av skivene, deretter legger du på kjøttpålegget, med horder av løk oppå. Avslutt det hele med ca to skiver ost til, og topp det med krydder. Varmes i mikrobølgeovn til osten har smelta. Smørbrød-sandwich Du trenger: En baguett, evt to brødskiver Majones Rapid-salat (issalat smaker bæsj) Agurk Kjøttpålegg (kylling er ideelt) Ost Skjær baguetten i to, og start med majones. Pass på å ikke ta på for mye, men husk at det skal smake majones. Deretter slenger du på rapidsalaten, for så å legge på ost og kjøttpålegg. Avslutt med agurk. :] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 fysj! fullt av karbohydrater, alt sammen. ikke rart dere blir fete. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Ja, jeg lever av fedon brødet og vann! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Min lille oppskrift: -Skive (eventuelt horn) -Skinke -Ost -Piffi i microen til osten er smeltet. Voila. Tar deg 2 minutter, er mettende, smaker godt, er enkelt og greitt å lage(hver en nerd klarer det). Usunt? Vet ikke, men who cares? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Sosohal: Blir det no godt når du lager det i microbølgovnen? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Sosohal: Blir det no godt når du lager det i microbølgovnen? Den første skal ages i mikro, ja. Ellers er alle vitsen vekke. Løken blir ikke noe god når den er helt rå. Prøv! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 alt dette snakket om mat gjorde at jeg ble sulten Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 (endret) 2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 lenge leve Favoritt Pizza, det er en godsak det Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg er rett og slett for lat til aa spise noen ganger , men broed uten NOEN TING paa er noedloesning nr 1 . Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 fysj! fullt av karbohydrater, alt sammen. ikke rart dere blir fete. Hør, hør! Glad vi er på bølgelengde innen ernæring, psilocybe. Støtter du Lindbergs eller Atkins' synspunkter? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Her prøver jeg å få dere til å bli litt mer eminente innen matveien, men neida. Soso's ostesmørbrød er vel ingen revolusjon akkurat. Skuffet Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 noen blader rocco salat Hva er rocco salat? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå