Shigeru Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) jeg holder på med reformatering av pcen min, men midt under installeringen kommer opp et vindu som sier "filen audio3D.dll på C-media High Definition Audio Driver er nødvendig, Skriv inn banen for filen og trykk OK" og jeg får ikke trykket på noe da for tastaturet og datamusen vil ikke reagere =/ Så er det noen som vet hva jeg skal gjøre for å få trykket på OK ? Endret 25. mai 2008 av Shigeru Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har du USB tastatur? Da må du inn i BIOS og finne noe med 'Legacy USB' og slå det på. Lenke til kommentar
Shigeru Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 hvordan kommer jeg meg inn i BIOS da? =S har dessverre lite peiling på sånt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Det kommer an på hvilken PC du har. Det vanligste på hjemmebygde er å trykke 'Delete' knappen umiddelbart etter oppstart. http://www.cyberwalker.com/article/28 Lenke til kommentar
Shigeru Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) tastaturet og datamusa virker jo helt fint helt til det om den lydfila kommer opp =S har sjekka den bios-legacy-usb greia og det står jo at den er på. Endret 24. mai 2008 av Shigeru Lenke til kommentar
Shigeru Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 ingen som kan hjelpe ? =/ skulle hatt pcen i orden helst før i morgen =S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå