Ed_Solheim Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Noen som vet hvordan andre tar betalt for dette da? Fr.eks. Telenor..? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Ja... Kr pr. kilobyte inkl. mva. ¹) Opp til 0,5 megabyte 0,5-20 megabyte Over 20 megabyte Alle abonnement 0,10 0,015 0,01 blei mongo med copy and paste.... les her http://telenormobil.no/priser/tjenester/gprs/ Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 For eit par dagar sidan sendte eg mail til tele2 Hei no har eg nett kjøpt meg ein Sony ericsson P800 på elkjøp med Tele2ekstra lite. Då lurar eg på eit par ting. or mykje kostar det å bruke GPRS og MMS og kor finn eg innstillingane til dette? På føre hand takk MVH Vidar Haslum I dag dekk eg svar Hei MMS koster 4 kr pr melding, siden vi er i en testfase av gprs har vi ikke begynt å fakturere for det enda. For innstilinger kan du se på www.dintelefon.net . Du kan også sende meldingene "gprs ericsson" og "mms ericsson" til 1999 for å motta meldinger som automatiskt setter opp telefonen din når du lagrer meldingene. Mvh Tele2 Kundesenter Tlf.nr.02000 Knallbart! Eg traff ein på http://esato.com forumet. Ein svenske han kunne fortelja at i sverige skulle tele2 byrje å ta betalt for gprs 1 November. Eg tvilar på at dei begynner før her... Antageleg samtidig eller ei stund etter... BTW Når eg skal hente oppsett frå www.dintelefon.net eg skal bruke teleh0r oppsettet sant? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Det einklaste er vel og sende mms ericsson til 1999 og gprs ericsson til 1999 ? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Fristende å portere over, for så å portere tilbake til chess når de begynner å ta betalt for det... På grunn av stor interesse vil det desverre være minimum 3 ukers leveringstid. Det hindrer meg litt... Lenke til kommentar
XacatecaS Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Når WAP ble innført så var det mye frem og tilbake med regninger og sånn, ikke alt som ble fakturert før noen måneder senere, hvilket skapte en del problemer for personer som trodde det var gratis. Teleselskaper har lov å vente opp til 6 måneder med å fakturere tjenester som wap, sms etc. Bruker du mye Tele2 wap, så ville jeg hatt det skriftlig fra Tele2 at det er gratis, og det ikke er noe som man vil bli fakturert for senere. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Brukt det over 1.5 år? OG han duden på kundeservice sa det... + at noken har fått skriftlig mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå