rvenes Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Kor masse koster det? Har Tele2 Basic abb (40 kr mnd) GPRS - WAP fønke ikkje heile tida heller. Kor masse koster det pr MB nedlasta? Lenke til kommentar
teezern Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Tror ikke Tele2 tilbyr GPRS Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 øh... Eg har da brukt GPRS med tele2! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 noken som veit OK, no virka GPRS heile tida... og Graits? Bra! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ja det er gratis. Bare spør kundeservice... Hvis ikke de har endret det de siste ukene da, men da ville dere nok blitt informert. Så bare last i vei!! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hva mener du med gratis GeeZuZz ? Koster penger for å surfe, men mens jeg laster ned koster det ingenting ?? eller ? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 GPRS er jo sånn tjenste som man skal betale pr overført kbyte. Altså som ADSL Altid på nett, men kun betalt for det du overfører. Ergo... pc --> blåtann --> GPRS telefon --> TEle2 abb... --> gratis nett! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ergo... pc --> blåtann --> GPRS telefon --> TEle2 abb... --> gratis nett! Vennligst utdyp dette.... :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg kan godt utdype: Har du en telefon med støtte for GPRS, og et abbonnement hos Tele2, kan du surfe så mye du vil og laste ned så mye du vil med GPRS oppkoblingen din - helt gratis. Tele2 fakturerer ikke for GPRS bruk forløpig. Sendt: fr 30.05.2003 09:15 Hei! GPRS er foreløpig en tjeneste vi ikke fakturerer våre kunder for. Når vi evntuelt begynner å faktuere for dette er ikke helt klart ennå, men det vil bli sendt ut informasjon til alle våre kunder ang dette når vi begynner å fakturere for det. MVH Henrik Andersen Tele2.Mobil Vurderte å kjøpe et abbonnement kun pga dette, men siden registreringen av kunne ta flere uker, kan det være de begynner å ta betalt for det innen jeg har fått det... :-? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 hirr! det betyr jo gratis nett kor du er hen... berre pc'n har blåtann... Dog fort går det ikkje men til forumlesing og irc fønker det! Er jo 42 kbits... og i dag har eg isdn 64 kbit! Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 KVA? Ein må ikkje ha blåtann for å bruke GPRS? Dvs at ein altid surfar gratis med tele2? Kva skal ein med blåtann? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Ganske enkelt genialt, gratis nett på mobilen Lurte også på hva Cornel mener med "berre pc'en har blåtann" Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Tror han misforstod, og trodde jeg mente at det var gratis å koble mobilen til PC-en med bluetooth, og dermed bruke PC-ens internett kobling. Det er jo selvsagt gratis med alle mobiler/abbonnementer/operatører. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 gratis nett på pc'n ved bruk av gprs meinte eg i allefall Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Genialt! Må nesten sei opp breidbandet då Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 og erstatte det med smalbånd Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 aha... Ja, det betyr jo faktisk at du kan få gratis internett på den bærbare PC-en. Bare legg mobilen (med IR) ved siden av mobilen, og slå på modemet, så har PC-en gratis internett... Ikke så sinnsykt raskt, men det funker nok greit. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 eller ved blåtann som eg har med min pc Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg har tele2 lite ab. Vil dette si at det er gratis for meg og gå inn på wap og surfe? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Ja, inntil vidre i allefall. Men ring kundeservice 02000 for og vere heilt sikker. Btw fikk regning i postkassa i dag av tele2... stod ikkje noke om gprs bruk der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå