Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny pc

Anbefalte innlegg

Hei

Nå som AoC osv har kommet ut må jeg ha meg en ny pc.

Noen som kan komme med noen råd til deler osv. Skal kjøpe enkelt deler selvfølgelig.

Mitt budsjett er på 12-15000kr

Takk..

Jeg så litt også fant jeg dette? passer de sammen og er det noe jeg burde bytte ut osv? Noe jeg mangler også`?

INTEL Core 2 Duo E8500 3.16GHz LGA775 FSB1333 6Mb Retail Boxed (BX80570E8500)

X2CLUB 3D GF 9800GTX 512MB GDDR3 PCI-E DUAL-DVI HDTV RETAIL IN (CGNX-X982DD)

X2GEIL 2GB (2x1GB) PC8000 1000MHz Value (GX22GB8000DC)

WESTERN DIGITAL 500GB 7200RPM 8MB SATA II CAVIAR 3.5 EIDE (WD5000AAJS)

OEM Strømkabel, 220V, 1,85 meter, vinklet Vinklet på PC- og vegg enden. (DEL-109B)

Aerocool AeroCool ExtremEngine 3T sølv, 25cm og 14cm vifte (Uten strømforsyning) (EN20534)

CREATIVE SB X-Fi Xtreme Audio PCIe [2007.12] (70SB104000001)

MSI DVD+R/ DVD-R DL Slim drive 24x16x24x8x2.4x2x IDE internal (GWA-4082N)

AKASA Akasa Ultra Quiet Amber Vifte 80mm, 1800 RPM, 25.4 CFM, 20.0 dBA (AK-182-L2B)

AOPEN Power Supply 700W, AO700-12ALN, ATX 2.0, 20+4 pin connector

(Blue Led fan) (90.96608.K01)

MSI Mainboard S-775 nForce780iSLI ATX 4xPCI-E Audio 2xGbLAN 2x1394 SATA-II Raid Retail (P7N Diamond)

MICROSOFT * Microsoft Windows XP Pro Eng CD Kit (E85-02839)

Har funnet delene på amentio.no btw...

Ikke blame meg for å være noob:P

Dette kostet ca 12 tusen.. så har penger til å oppgradere mer liksom..

Endret av thommessen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ønsker ikke å vurdere Vista 64bit da? Da har du eventuelt mer å gå på hvis du ønsker mer ram.....

Og personlig ville jeg kanskje ha byttet Aopen PSUet i et annet, f.eks fra Corsair.

Jeg ser at du har valgt et trippel SLI kompatibelt hovedkort. Har du tenkt å kjøre SLI eller trippel SLI? Hvis ikke går det an å ta et annet like godt kort, men til en rimeligere pris. Njaaa, vent litt - x2 foran Club 3D kortet ditt signaliserer kanskje at du har tenkt å kjøpe 2 av det kortet?

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Du ønsker ikke å vurdere Vista 64bit da? Da har du eventuelt mer å gå på hvis du ønsker mer ram.....

Og personlig ville jeg kanskje ha byttet Aopen PSUet i et annet, f.eks fra Corsair.

Jeg ser at du har valgt et trippel SLI kompatibelt hovedkort. Har du tenkt å kjøre SLI eller trippel SLI? Hvis ikke går det an å ta et annet like godt kort, men til en rimeligere pris. Njaaa, vent litt - x2 foran Club 3D kortet ditt signaliserer kanskje at du har tenkt å kjøpe 2 av det kortet?

Jeg skal kjøpe 2 av club 3D, tenkte å bruke penga på det i stede for windows vista. Kommer jo snart oppgradering til XP og skal bruke PC-en til å spille så da tar jeg XP i stede. Trenger ikke like mye ram da siden xp ikke tar så mye. liksom

Lenke til kommentar
4GB sett er lite vits i hvis han ikke skal ha et 64bits OS.

Kanskje du kan utdype! Fullt klar over begrensingen til 32-bit OS. 3GB + er uansett bedre enn 2GB.

På listen hans var det uansett 2 sett med 1GB brikker. Alltids greit å ha muligheten til å oppgradere senere. Sparer også noen kroner.

Lenke til kommentar

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien.

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...