Joachimv Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Kjøpte meg i går et eksemplaer av GTA:IV. Satte meg ned go begynte å spille. Syntes med en gang at kontrollene var elendige! - er det mulig å redefine dem? (fant kun en 'standard(?)' og en classic -setting for dette i menyen) - er det mulig å bruke mus/tastatur? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 - er det mulig å bruke mus/tastatur? Nei det er ikke mulig å bruke tastatur. Jeg vet ikke om man kan endre kontrollen, men jeg tror ikke det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg synes og kontrollene er veldig rare og helt ulogiske, men vendte meg raskt til det. Det gjør nok du og etter hvert skal du se Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 er styringen ca samme som alle andre gta spill på ps2 Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 er styringen ca samme som alle andre gta spill på ps2 bare vis du velger classick kontroll i options menyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå