xelenter Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Har postet dette på en annen plass på forumet.. men poster her alikavell. trenger så mye hjelp som jeg kan få.. Har akuratt fådd skrudd opp ny pcen min.. Men prøver og få installert det forbanna lydkortet som er på hovedkortet (Asus P5E-Vm DO, Q35 socket-775, M-ATX. GbLan, SATAII.. Det skal være et Realtek lydkort) Har prøvd 3 forsjellige lydkort drivere, både ifra Download.com og på CG.. Men ingen fungerer. Men såklart avinsallerer jeg drivere ettervært som jeg prøver nye.. Det som er merkelig er at når jeg har insallert driveren fra CD platen som fulgte med hovedkortet så kommer det først opp etter at jeg har restertet maskinen "Installasjonen gikk vellykket" men med en gang jeg tar krysser bort den beskjeden så kommer det opp at Hovedkort driveren ble installert og LAN kortet, men ikke Lydkort driveren. Og når jeg går inn på kontrollpanel - Administrative verktøy - datamaskinbehandling og ser om noe på lydkortet er feil, men NEIDA..alt står at det funker og er insallert. Sjønner ingenting :S Også prøver jeg å gå på lydinnspilling.. og får opp denne beskjeden "Kan ikke spille inn eller spille av fordi det ikke er insallert noen lydenhet. Gå til kontrollpanel, klikk skrivere og annen maskinvare og dobbelklikk deretter Legg til ny maskinvare hvis du vil installere en lydenhet. Hva kan være feil? btw, si ifra om du trenger mere info ang dette.. : ) Takker for alle svar Mvh -Sondre- Endret 24. mai 2008 av xelenter Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Har du lastet ned fra Asus da? http://support.asus.com/download/download....del=P5E-VM%20DO Sørg også på at du har oppdatert Windows via Update. Jeg vet at MS har noe lydkort oppdateringer der. Jeg også hadde problemer med hovedkortets lydkort. Men jeg ventet med å innstallere drivere etter alt fra Windows Update var innstallert før jeg innstallerte lydkortet, da gikk det bra. Endret 24. mai 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
xelenter Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Har du lastet ned fra Asus da?http://support.asus.com/download/download....del=P5E-VM%20DO Sørg også på at du har oppdatert Windows via Update. Jeg vet at MS har noe lydkort oppdateringer der. Jeg også hadde problemer med hovedkortets lydkort. Men jeg ventet med å innstallere drivere etter alt fra Windows Update var innstallert før jeg innstallerte lydkortet, da gikk det bra. takk for svaret, skal prøve det så fort jeg kommer heim fra jobb, gir tilbakemelding om d går Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå