TrueNo Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hei! Jeg har nettopp formatert min pc(byttet til xp) men det er ingen lyd. Inne på lyd settingsen så står det "No Audio Device". Jeg har lastet ned driverene til kortet(som er innebygget). Nede på oppgave linjen er det ingen høytaller ikon heller. Noen som har hatt problemet før/eller vet hva som kan gjøres som kan hjelpe meg? Takk på forhånd -BitFrost^ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Skru av datan, vent 1-2 min og start datan. Se om lydkortet er installert nå. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) OK, skal gjøre det straks. Da var det gjort. Ingen forskjell. Endret 24. mai 2008 av BitFrost^ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Finner du lydkortet under device manager da? Evetuelt prøvd å installere lydkortet ved hjelp av Add hardware fra control panel? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Og lydkortet er ikke deaktivert i BIOS? Og du har drivere som fungerer på winxp? Hva står i enhetsbehandling? (device manager) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå