Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Veldig lyst på kjæreste!

Gjest gutt16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du e ikke den eneste som har lyst på kjæreste for si det sånn. Er på desperat jekt etter en jeg å :confused:

Ikke for å skyte deg ned, men uthevet tekst er antagelig feilen du gjør.

Egen erfaring sier seg enig i at "det kommer når man minst venter det", og det er neppe noen hast, med mindre det er noe du må bevise for andre. :)

Lenke til kommentar
Du e ikke den eneste som har lyst på kjæreste for si det sånn. Er på desperat jekt etter en jeg å :confused:

Å være desperat funker omtrent aldri... Jenta kommer når hun kommer, bygg opp selvtillit, få igang praten og kom med komplimenter... Kan hende hun mener det samme som deg, har funket fire ganger for meg til nå ihvertfall :p

Lenke til kommentar
henne jeg liker nå snakker jeg veldig godt sammen med om masse ting, og her om dagen spurte jeg hvem hun ville vært sammen med hvis hun kunne velge 3stk. Da sa hun at en av de hun kunne tenke seg og være sammen med var meg. Hvordan burde jeg fortsette da gi henne masse komplimenter og snakke ofte med henne og bry meg om henne?

Fatter ikke hvorfor du ikke sa at du gjerne ville blitt sammen med henne :shrug: Du kunne vært i ett forhold nå vis du hadde gjort det.

Lenke til kommentar

Ikke for å skyte deg ned, men uthevet tekst er antagelig feilen du gjør.

Egen erfaring sier seg enig i at "det kommer når man minst venter det", og det er neppe noen hast, med mindre det er noe du må bevise for andre. :)

Jeg mener man må jobbe målretta.

1. Pek ut dame.

2. Småflørt

3. Tenk over om hun virker interessert i deg.

4. Hvis ja: GOGOGO. Vær aggresiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...