vargaz Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 08.rdbdata kommer jeg til, så fryser maskinen helt. Har tidligere hatt dll problemer, men har formatert. Jeg har 2 maskiner som har den akkurat samme hardwaren og samme installasjon av windows vista. Hva kan problemet være det er 64 windows vista om det hjelper noe mer... Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Kjører Vista Home Premium 64-bit SP1 selv og hadde ingen problemer. Hva nøyaktig problemet kommer av er jeg dessverre ikke kyndig nok til å spekulere i. Det jeg KAN si deg, er at installasjonen ber om diskbytte for 09.rdbdata, så det er en mulighet at problemet oppstår i forbindelse med dette. Kanskje det kan hjelpe deg eller andre mer kyndige enn meg et lite stykke på vei mot en løsning Edit: Prøv å høyreklikk setup.exe på disk 1 og velg "Kjør som administrator." Funker forbausende ofte med programmer som slår seg vrang i Vista. Spesielt om man har UAC deaktivert. Endret 23. mai 2008 av Daysleeper Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Formaterte den maskinen og installerte windows xp sent i går kveld, jeg vet ikke om AOC fungerer nå. Skal høre med eieren i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå