Gå til innhold

Mindre og mindre utvalg av PDA, hvorfor?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har ofte vurdert å kjøpe meg en PDA og har prøvd en del brukte i løpet av de siste årene.

Men siden ikke behovet har vært veldig stort, har jeg blitt sittende litt å vente på noe bedre.... :hmm:

Og jeg synest utvalget blir bare dårligere og dårligere! Noen som vet hva det skyldes? Den store økningen i teknologi på mobil og GPS fronten kanskje?

Ser ut til at ihvertfall Dell, Acer og Fujitsu Siemens har kuttet ut produksjonen, og sikkert flere.

Skulle gjerne hatt meg en PDA med 4" skjerm med VGA oppløsning, GPS/WiFi/Bluetooth og Windows Mobile 6.

Men det finner jeg ikke... :hrm:

Og velger jeg å kutte innebygget GPS for å velge ekstern Bluetooth GPS, så klarer jeg å finne hele EN HP iPAQ som tilfredsstiller kravet.

Ja, jeg er sikkert kresen, men det var jo mye flere med alt i ett før, vel og merke ikke med nyeste Windows Mobile da....

Noen som har tips til andre modeller, evt. i utlandet?

Nettulf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er vel at store skjermer sluker strøm, og spesielt med høy oppløsning som krever mye av cpu'en.

Men har du sett på Asus, de har fine PDA bortsett fra at oppløsningen er noe lav, skjermen er 3,5 og er kun installert med windows mobile 5.

Lenke til kommentar

er smartmobiler utelukket?

Jeg trur heller jeg hadde gått litt ned på kravet til

skjerm og heller sett på en HTC P6500, eller alternativ

så kommer jo HTC Touch Diamond snart som ser rålekker

ut, men kun 2,8 skjerm, men med 4 ganger oppløsningen

av en vanlig pda

Lenke til kommentar
Problemet er vel at store skjermer sluker strøm, og spesielt med høy oppløsning som krever mye av cpu'en.

Men har du sett på Asus, de har fine PDA bortsett fra at oppløsningen er noe lav, skjermen er 3,5 og er kun installert med windows mobile 5.

Hadde jeg bare funnet noen Asus PDA da....

Finner de ikke i prisguiden ihvertfall, vet du om noe annet sted de har?

Nettulf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...