Gå til innhold

[GTA]Tips til ting å finne på etter story

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kan man finne helikoptre? Er kommet ca 30% i spillet, men har enda fått hendene mine i et... Ser på flyplassen i første-øya, at der finnes landingsplasser for dem, men det står ingen parkert. Vil det komme etterhvert, når alle øyene er låst opp?

Lenke til kommentar
Hvor kan man finne helikoptre? Er kommet ca 30% i spillet, men har enda fått hendene mine i et... Ser på flyplassen i første-øya, at der finnes landingsplasser for dem, men det står ingen parkert. Vil det komme etterhvert, når alle øyene er låst opp?

Ja det vill det men det er en plass til som er på katert markert med "Heli tour" eller noe i den dur

Lenke til kommentar

Ja det vill det men det er en plass til som er på katert markert med "Heli tour" eller noe i den dur

det er først når man har fått den midterste øyen.. så må man skyte han som sitter inni før man kan stjerle det og ha det gøy..eller rinrge til brucie og be han med på heli tour.. eller båttur om det skulle falle i smak..

edit: cheats

personlig bruker jeg ALDRI cheats før jeg har runnet spillet/story...

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...