Laughing Madcap Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Tenkte vi kun ha en tråd der vi tipser om morsomme saker man kan finne på etter story. Ikke nødvendigvis achivements, eller mini oppdrag. Selv tenkte jeg spørre hvilke butikker som går ann å rane? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...amp;hl=morsomme Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Eh, der nevnes bare random ting folk har opplevd de synes er morsomme ikke spesielt intresant å vite hva folk på gaten har sagt osv. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Man kan jo alltids prøve å oppnå 100%. Tror at hvis man oppnår det har man berørt alle aspektene med spillet... Jeg forøvrig løper rundt og sloss med folk. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Selv tenkte jeg spørre hvilke butikker som går ann å rane? Det lurer jeg på og. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvor kan man finne helikoptre? Er kommet ca 30% i spillet, men har enda fått hendene mine i et... Ser på flyplassen i første-øya, at der finnes landingsplasser for dem, men det står ingen parkert. Vil det komme etterhvert, når alle øyene er låst opp? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvor kan man finne helikoptre? Er kommet ca 30% i spillet, men har enda fått hendene mine i et... Ser på flyplassen i første-øya, at der finnes landingsplasser for dem, men det står ingen parkert. Vil det komme etterhvert, når alle øyene er låst opp? Ja det vill det men det er en plass til som er på katert markert med "Heli tour" eller noe i den dur Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har ranet en klesbutikk. Ikke russian shop, ikke perseus men en annen Så vet vi det... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Da var det Mojo. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 finne duer o.l. bruker juksekoder og drepe drepe drepe... kjøre fort som f. spille multiplayer?! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Hvor kan man finne helikoptre? Er kommet ca 30% i spillet, men har enda fått hendene mine i et... Ser på flyplassen i første-øya, at der finnes landingsplasser for dem, men det står ingen parkert. Vil det komme etterhvert, når alle øyene er låst opp? Ja det vill det men det er en plass til som er på katert markert med "Heli tour" eller noe i den dur det er først når man har fått den midterste øyen.. så må man skyte han som sitter inni før man kan stjerle det og ha det gøy..eller rinrge til brucie og be han med på heli tour.. eller båttur om det skulle falle i smak.. edit: cheats personlig bruker jeg ALDRI cheats før jeg har runnet spillet/story... Endret 25. mai 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå