Gå til innhold

Tips til drikke/blanding som man lett blir full på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du fyller et glass halvfullt med 96%, og resten med brus. Dette styrtes så fort du bare klarer, for deretter umiddelbart tar noen slurker av brusflaska som du har i den andre hånda. Da vil smaken av spriten minimeres. Hvis du i tillegg har oppi litt fun saft vil smaken bli endra svakere.

 

Etter et par slike burde du begynne å merke ting.

 

Advarsel: Dette er vel egentlig for viderekomne, og kan få fatale følger ved ukritisk bruk.

Lenke til kommentar
Du fyller et glass halvfullt med 96%, og resten med brus. Dette styrtes så fort du bare klarer, for deretter umiddelbart tar noen slurker av brusflaska som du har i den andre hånda. Da vil smaken av spriten minimeres. Hvis du i tillegg har oppi litt fun saft vil smaken bli endra svakere.

 

Etter et par slike burde du begynne å merke ting.

 

Advarsel: Dette er vel egentlig for viderekomne, og kan få fatale følger ved ukritisk bruk.

 

Etter et halvt glass 96% ender vel dei fleste på sykehus.

Sjølv om du evt. skulle vere "viderkommen" vil du ende opp med heftig skade på kroppen etterhvert. (nyre-/leverskade)

Lenke til kommentar

Dette er noe som langt fra utføres daglig, men det er greit å ha i bakhånd ved nødstilfeller. (les: dårlig tid) Allikevel vil jeg anbefale et noe svakere blandingsforhold. Men tråden handler om måter å bli lett full på, og dette funker fint til det formålet.

Lenke til kommentar
Må være en av de heldige som ikke får tegn til hangover du da? :)

Hehe, ikke helt. Men jeg blir ikke så dårlig at jeg "lover å aldri drikke igjen". Drikker meg sjelden hengedrita da. God og full derimot.

For å svare på topic: karsk (uten sukker) er i grunn rimelig effektivt og lettdrikkelig (hvis man er vokst opp med det).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...