Rhyth Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Dette er ikke drikke akkuratt da, men funker bra Gele med sprit i blir du fort full av Merker ingen ting mens du sitter, men når du reiser deg.. PANG! Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du fyller et glass halvfullt med 96%, og resten med brus. Dette styrtes så fort du bare klarer, for deretter umiddelbart tar noen slurker av brusflaska som du har i den andre hånda. Da vil smaken av spriten minimeres. Hvis du i tillegg har oppi litt fun saft vil smaken bli endra svakere. Etter et par slike burde du begynne å merke ting. Advarsel: Dette er vel egentlig for viderekomne, og kan få fatale følger ved ukritisk bruk. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du fyller et glass halvfullt med 96%, og resten med brus. Dette styrtes så fort du bare klarer, for deretter umiddelbart tar noen slurker av brusflaska som du har i den andre hånda. Da vil smaken av spriten minimeres. Hvis du i tillegg har oppi litt fun saft vil smaken bli endra svakere. Etter et par slike burde du begynne å merke ting. Advarsel: Dette er vel egentlig for viderekomne, og kan få fatale følger ved ukritisk bruk. Etter et halvt glass 96% ender vel dei fleste på sykehus. Sjølv om du evt. skulle vere "viderkommen" vil du ende opp med heftig skade på kroppen etterhvert. (nyre-/leverskade) Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Dette er noe som langt fra utføres daglig, men det er greit å ha i bakhånd ved nødstilfeller. (les: dårlig tid) Allikevel vil jeg anbefale et noe svakere blandingsforhold. Men tråden handler om måter å bli lett full på, og dette funker fint til det formålet. Lenke til kommentar
freke Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Må være en av de heldige som ikke får tegn til hangover du da? Hehe, ikke helt. Men jeg blir ikke så dårlig at jeg "lover å aldri drikke igjen". Drikker meg sjelden hengedrita da. God og full derimot. For å svare på topic: karsk (uten sukker) er i grunn rimelig effektivt og lettdrikkelig (hvis man er vokst opp med det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå