Gå til innhold

Tips til drikke/blanding som man lett blir full på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sambucca, drakk 0.9 liter av det på en kveld rent. 55% og kjøpt på en flyplass . Om det rant ned som brus er jeg ikke like sikker på da jeg begynte med å shotte, men ikke husker stort mer enn halve flaska. Har blitt fortalt at jeg drakk det av melkeglass og i store slurker :p Sambucca er også veldig bra party-triks. Ta ett shott sambucca i munnen tenn på og lukk munnen når det begynner å bli varmt. folk tror du er like gal hver gang :)

 

Ellers så er Abosolut vokda mandarin(andre smaker kan sikkert også brukes) blandet med sour (18% tar jeg ikke helt feil) ganske så genialt. Blandes i et fifty-fifty forhold og smaker ganske så godt. Gjerne bruk en god dasj med isbiter som er bra til å skjule alkoholsmak.

 

En annen ting som jeg ikke har prøvd mer enn en gang men som burde funke bra er absinth sukker og iskaldt vann. Innholdet var 85% og blanda med en liten dasj sukker og litt kald vann. Vips man har velsmakende lakrisvann i kaffekoppen som inneholder 50% alkohol. Absinthen man får på polet i norge har 60% sprit i seg tar jeg ikke helt feil, men kan kansje blandes ut med mindre vann.

Endret av jokki
Lenke til kommentar

Slager ja :D drukket den en god del ganger ja. Smaker faktisk som det ene gule sukkertøyet i søppeldynga fra bonbon.

 

Sambucca og kaffe skal vist også være veldig godt, liker ikke kaffe så har ingen anelse hvordan dette smaker

Endret av jokki
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Denne er uslåelig, smaker sukkertøy!

 

Sambuca og red bull/ battery.

Bland 50-50, smaker ikke alkoholen i det hele tatt..

 

Kjempegodt

 

det hørstes litt ekkelt ut,

sambuca smaker jo ikke alkohol fra begynnelsen..

Lenke til kommentar
Slager ja :D drukket den en god del ganger ja. Smaker faktisk som det ene gule sukkertøyet i søppeldynga fra bonbon.

 

Sambucca og kaffe skal vist også være veldig godt, liker ikke kaffe så har ingen anelse hvordan dette smaker

 

Smaker de gule og svarte apene ja!

Saambuca er godt i kaffen og.. Som alt annet gjør. hehe

Lenke til kommentar
Denne er uslåelig, smaker sukkertøy!

 

Sambuca og red bull/ battery.

Bland 50-50, smaker ikke alkoholen i det hele tatt..

 

Kjempegodt

 

det hørstes litt ekkelt ut,

sambuca smaker jo ikke alkohol fra begynnelsen..

Den er jeg med på, men det liksom litt "feil" smak til at du drikker store mengder av det. Etter ett par shots har du oftest fått litt "nokk". Du kan ungå dette med å tenne på sambucca-en og innhalere gassen, du blir latterlig full av lite drikke.

Lenke til kommentar
Den er jeg med på, men det liksom litt "feil" smak til at du drikker store mengder av det. Etter ett par shots har du oftest fått litt "nokk". Du kan ungå dette med å tenne på sambucca-en og innhalere gassen, du blir latterlig full av lite drikke.

Inhalering ja. Noen som har prøvd dette med 96%, eller har noen teorier om hvordan det vil fungere? Metoder for å gjøre fylla så billig som mulig er alltid positivt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...