Tobiass Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Noen som vet hvor man kan kjøre cross, uten bane? hvis jeg har snakket med grundeier og det er OK kan jeg bare kjøre i vei da... hva om politiet kommer? hvor mye er boren på hvis man blir stoppet, tar de sykkelen min da? håper på svar Lenke til kommentar
lilko Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Tror ikke det er lov pga noe med forsikringer eller noe.. Men de har ikke lov til å ta sykkelen din, ihvertfall ikke beholde den. Lenke til kommentar
hardrocxsludge Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har kjørt cross siden jeg har vært 3,5 år. Og jeg har forstått det sånn at grunneier av steded du kjører på vil stå ansvarlig for det som i tilfelle kan skje. Hvis du detter og slår deg stygt. Så sånn jeg har fatta det hele så er det eneste stedet du har lov og kjøre er på lukket bane som er godkjent Selv om jeg gjør dette selv så er det nok lite sansynelighet at politiet vil komme. Bare pass på og forsikre deg om at det er greit for naboer som eventuelt bor i nærheten for det høres godt;) Så tror jeg det skulle gå bra Lenke til kommentar
bjerkman Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det eneste stedet som er lov til og kjøre er godkjent bane. Jeg selv har aldri kjørt på bane xD Men kjører rundt om kring overalt, men husk og kjør pent i nærheten av hus osv. Jeg har kjørt forbi snuten flere ganger på assfaltveien hjemme uten at de har stoppet meg. Jeg tror de bare tar deg hvis du blir anmledt eller lignende. Jeg tror man bare får utsettelse på serfikatet hvis man blir tatt. En viktig regel er: vær positiv og blid, kjører du forbi naboer og lignende så smil og hils. Funker fett Mvh Bjerk 1 Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 En viktig regel er: vær positiv og blid, kjører du forbi naboer og lignende så smil og hils. Funker fett Been there, done that... Men sjeldent de vinker eller hilser tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå