Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lite problem på Gilera Runner

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nett kjøpt ein ny scooter av typen Gilera Runner. Er effektanlegg, greier 87-90 på flata.

Men nå er jeg litt skeptisk. Har liten peiling på moped å sånn. Men merka dette når jeg nett kjørte hjemover i kveld:

Etter ca 4 min med kjøring, bånn gass, låg i ca 80, så begynte scooteren å furte litt. Turtalllet gikk forsiktig ned. Så når eg gidde mindre gass og gassa opp att, gikk den oppat igjen. Men så etter noen sekunder så begynte den å falle igjen. Tilslutt fant jeg makspunktet på gassen før den begynte å felle på turtallet, ca 60-70 km/t. fortere enn det, så fall den.

Dette har aldri skjedd før. Før holdt den seg stabil og fin på 80-90 km/t.

Hjelp?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei.

Har nett kjøpt ein ny scooter av typen Gilera Runner. Er effektanlegg, greier 87-90 på flata.

Men nå er jeg litt skeptisk. Har liten peiling på moped å sånn. Men merka dette når jeg nett kjørte hjemover i kveld:

Etter ca 4 min med kjøring, bånn gass, låg i ca 80, så begynte scooteren å furte litt. Turtalllet gikk forsiktig ned. Så når eg gidde mindre gass og gassa opp att, gikk den oppat igjen. Men så etter noen sekunder så begynte den å falle igjen. Tilslutt fant jeg makspunktet på gassen før den begynte å felle på turtallet, ca 60-70 km/t. fortere enn det, så fall den.

Dette har aldri skjedd før. Før holdt den seg stabil og fin på 80-90 km/t.

Hjelp?

stein i luft-filteret;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...