akzj0n Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 There is not enough space to burn this compilitation onto this medium. Please insert another medium that provdies more space. Dette får jeg nå jeg skal brenne redhat 8 isoer, psyche-i386-disc 1, 2 og 3. Filene er ikke større enn 650 mb, og jeg har 800mb cder. Har enabled overburn, men hva skal jeg sette maksimum på der ? Har prøvd med 90 og 99, men får samme feilmeldingen uansett ? Noen som kan hjelpe ? edit : Jeg får det samme når jeg skal kopiere en cd, så noe er feil en plass Kom på, jeg har en veldig gammel brenner, 4x fra sony. Tror dere at den bare ikke takler cdene ? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hva med å forsøke et annet brenneprogram, for å finne ut om det er brenneren eller programmet som er problemet! Kjenner ikke til Nero, så kan ikke hjelpe deg der... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Fikk ett tips om å bytte fra track at once til burn at once eller noe sånt, nå brenneren den iallefall. Blir spennende å se resultatet Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 en annen ide, selvom du nå fikk det til å funke kanskje, var jo og oppgradere firmware på cd-brenneren nyeste nero, regner jeg med at du bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå