Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er homofili naturlig eller mote?


Anbefalte innlegg

"Ikke kall meg homse, hater det ordet. "

åja? jeg kan ikke kalle en homofil mann homse? det er jo det du er! du er jo homse? eller har jeg missforstått noe? jeg mener ikke noe MER homofobt med å kalle deg homse enn homofil. Begge orda er like langt nede sånn sett

"Homse" har en veldig dårlig klang iseg, og er misbrukt til de grader. Unnskyld at jeg sier det, men du virker som en fæl person. Hvor er empatien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Ikke kall meg homse, hater det ordet. "

åja? jeg kan ikke kalle en homofil mann homse? det er jo det du er! du er jo homse? eller har jeg missforstått noe? jeg mener ikke noe MER homofobt med å kalle deg homse enn homofil. Begge orda er like langt nede sånn sett

"Homse" har en veldig dårlig klang iseg, og er misbrukt til de grader. Unnskyld at jeg sier det, men du virker som en fæl person. Hvor er empatien?

 

Samme sted som med flere andre brukere i avdelingen hvor denne egentlig kom fra. Men slik jeg ser det er det ikke så rart slik samfunnet har blitt, en må tenke mer på seg selv. Det å se hele bildet og se andre krever for mye til at mange gidder å ta seg bryet.

 

Og du har et poeng, "homse" gir ikke gode assosiasjoner når en hører det ettersom mange bruker det som et skjells og hetsord. Det er egentlig synd, ettersom det å være homofil i Norge er forbundet med mange fordommer og problemer som jeg skulle ønske ikke var der.

Lenke til kommentar

VI SKAL DA FOR FAEN IKKE GOOGLE EN DRITT; BEVISBYRDEN LIGGER HOS DEG.

 

Herregud, jeg håper dette klarte å pennentrere den tykke skallen din som du har barrikadert med fabler, skrøner, mytologier, dårlige annalogier og generen uvitenhet.

 

Edit: Mener du at jeg skal kalle en neger for nigger, mener du at jeg skal kalle deg for en idiot? Mener du at jeg skal kalle eksem min for en fitte, bare fordi hun er det?

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Nei, for homofili har ikke (mest sansynlig) bare drept mange hundre millioner med den skittene AIDSEN de har spred. og JO, google "AIDS result of homosexual", MANGE seriøse sider som tar opp temaet. det gidder jeg ikke bruke tid på kvakksalveriet deres om "KILDER DAHHHH(U)xD:D"

Jeg har forklart hvordan man(forskere) tror HIV ble overført til mennesker i et tidligere innlegg, du finner det sikkert om du blar litt tilbake. Det er absolutt intet vitenskaplig belegg for å påstå at HIV/AIDS oppstod blant homofile.

 

Det med onani, og annet "god"saker som du snakker om. Det handler om pleasurement, men når de kommer til saken, klarer dama å presse ut et liv fra musa 9 måneder seinere.

 

Om homser kunne driti unger 9 måneder etter de hadde hatt sex, så hadde ikke jeg vært homofob. eller homsehater for den saks skyld.

Om du har vaginalt samleie med ei dame med kondom så kommer det ikke en unge ut 9 måneder senere. Mange heterofile par velger å ikke få barn, hater du dette like sterkt som du hater homofili? Hva med lesbiske som blir gravide på "alternative" metoder, er det greit å være lesbisk? Du har heller ikke argumentert for hvorfor det er "umoralskt" å være homofil fordi homofile ikke kan få barn på "naturlig" vis.

 

Videre så registrerer jeg at du overser de fleste argumentene mine.

Lenke til kommentar

Han har også oversett så godt som alle argumentene mine som går direkte på gale påstander i fakta-saker. Også når det gjelder personangrep.

Han har argumentert for hvorfor det er galt utover det rent reproduktive, han tror på det som står i Bibelen ang. homofili. Han har til og med brukt et eksempel på når Gud utryddet en homo-by :ninja:

Denne hendelsen kan lekende lett underbygges hvis man slår opp i Bibelen. På lik linje med raseoverlegenheten i Mein Kamp, eller jødenes planer om å ta over verden i Sions Vise Protokoller ;)

 

Jeg vil komme med en utfordring til trådstarter! Denne er:

-Finn artikler og resultater fra anerkjente utgivelser innenfor forskning ang. HIV/AIDS

 

-Finn det samme når det kommer til homofili og depresjoner. At homofile kan være mer depresive er en ting, men jeg vil gjerne se bevis på at det er på grunn av selve legningen, og ikke stigmatiseringen de møtes av fra enkelte i samfunnet.

 

-Går ut på mye av det samme som det over, bare at her er temaet; er homofili et resultat av oppvekst og ønsketenkning?

 

-Bevis at det var Gud som tillintetgjorde byen (byen kan for alt jeg vet ha blitt tillintetgjort av en form for katastrofe).

 

 

 

Kan forresten en moderator få opp en avstemning i tråden om hvor mange som mener homofili er en moteting, eller ikke?

Endret av thrice
Lenke til kommentar
VI SKAL DA FOR FAEN IKKE GOOGLE EN DRITT; BEVISBYRDEN LIGGER HOS DEG.

 

Herregud, jeg håper dette klarte å pennentrere den tykke skallen din som du har barrikadert med fabler, skrøner, mytologier, dårlige annalogier og generen uvitenhet.

 

Edit: Mener du at jeg skal kalle en neger for nigger, mener du at jeg skal kalle deg for en idiot? Mener du at jeg skal kalle eksem min for en fitte, bare fordi hun er det?

Jeg må ikke bevise at 2+2=4, om du har problemer med det, har du en siden som heter GOOGLE, så ro ned ADHDen og kall en neger for neger. for en NIGGER er et ord som faktisk har et negativt opphav. Men lappkjerring som er stygt oppi nord et sted er ikke stygt bare fordi de mener det er stygt. En homse er et synonym til homo som igjen kommer fra homofil legning. Så jeg gir egentlig blanke F i hva du skriver.

 

PS: Analogier, ikke annnnnnnnnnnnnnnn(osv)alogier

Lenke til kommentar
"Ikke kall meg homse, hater det ordet. "

åja? jeg kan ikke kalle en homofil mann homse? det er jo det du er! du er jo homse? eller har jeg missforstått noe? jeg mener ikke noe MER homofobt med å kalle deg homse enn homofil. Begge orda er like langt nede sånn sett

"Homse" har en veldig dårlig klang iseg, og er misbrukt til de grader. Unnskyld at jeg sier det, men du virker som en fæl person. Hvor er empatien?

Det med empatien: Jeg mangler ikke empati fordi jeg kaller deg en homse. som jeg sa, det er i mine ører like negativt (som du sier selv at det er) som homo eller homoseksuell.

 

Jeg endrer ikke meninger bare fordi jeg liksom skal få kalde føtter fordi du som homo kommer inn i denne tråden. Men jeg skrev tidligere at det ikke er deg (altså homofile personer) jeg har noe imot, men homofili, så ikke klag på at jeg ikke liker deg, liker bare ikke hva du holder på med

Lenke til kommentar
Hahaha jeg koooser meg med de idiotiske innleggene. Jeg håper virkelig denne diskusjonen aldri dør ut, så får jeg enda mer underholdning. Joacking du er morsom å høre på.

 

Det at jeg er 15 år betyr ikke at jeg ikke er verdig denne diskusjonen. Er nok allerede mer mann enn deg skal jeg si deg, din homofobe og ''alders''fobe tulling :p

 

latterlige besvarelser, du klarer ikke forsvare dine egne innlegg. Du kommer heller ikke med noen konkrete kilder/info som dekker besvarelsene dine. dine. dine

 

Og hver så snill å ikke tro du er så sykt voksen før du har vært gjennom puberteten, som forøvrig ikke de over 18 er ferdig med en gang. Du har nettopp kommet ut av fjortisstadiet, og har plutselig syk allmennkunnskap om homofili? dette feltet intereserer deg virkelig?

Endret av Klovstad
Lenke til kommentar
"Ikke kall meg homse, hater det ordet. "

åja? jeg kan ikke kalle en homofil mann homse? det er jo det du er! du er jo homse? eller har jeg missforstått noe? jeg mener ikke noe MER homofobt med å kalle deg homse enn homofil. Begge orda er like langt nede sånn sett

"Homse" har en veldig dårlig klang iseg, og er misbrukt til de grader. Unnskyld at jeg sier det, men du virker som en fæl person. Hvor er empatien?

Det med empatien: Jeg mangler ikke empati fordi jeg kaller deg en homse. som jeg sa, det er i mine ører like negativt (som du sier selv at det er) som homo eller homoseksuell.

 

Jeg endrer ikke meninger bare fordi jeg liksom skal få kalde føtter fordi du som homo kommer inn i denne tråden. Men jeg skrev tidligere at det ikke er deg (altså homofile personer) jeg har noe imot, men homofili, så ikke klag på at jeg ikke liker deg, liker bare ikke hva du holder på med

Veit du hva jeg driver med da? Så du har noe imot at jeg vil finne meg en jeg kan dele livet mitt med? Du liker ikke at folk får mulighet til å bli lykkelige? Jeg ba deg om å ikke bruke ordet "homse", men gjør som du vil. Men altså, hvordan veit du at hva jeg gjør med andre gutter? Jeg er ikke en person som bare har meg rundt med andre gutter . .

Endret av Yfireld
Lenke til kommentar
latterlige besvarelser, du klarer ikke forsvare dine egne innlegg. Du kommer heller ikke med noen konkrete kilder/info som dekker besvarelsene dine. dine. dine
Hvilke innlegg er det jeg ikke har forsvart? Og hvorfor i svarte skal jeg komme meden jævla wikipedia kilde?

 

Og jeg har ikke sagt at jeg er så veldig voksen bare fordi jeg påstår jeg er mer voksen enn tullingen.

Lenke til kommentar
PS: Analogier, ikke annnnnnnnnnnnnnnn(osv)alogier

 

Les siste linjen i signaturen. Svar gjerne på spørsmålet og når du først er i gang, boot boi.

 

Jeg har fortsatt til gode å se noen god argumentasjon fra din side, på hvorfor to menn ikke skal kunne få lov til å ha ett lykkelig liv sammen. De gjør ikke en flue fortred.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
VI SKAL DA FOR FAEN IKKE GOOGLE EN DRITT; BEVISBYRDEN LIGGER HOS DEG.

 

Herregud, jeg håper dette klarte å pennentrere den tykke skallen din som du har barrikadert med fabler, skrøner, mytologier, dårlige annalogier og generen uvitenhet.

 

Edit: Mener du at jeg skal kalle en neger for nigger, mener du at jeg skal kalle deg for en idiot? Mener du at jeg skal kalle eksem min for en fitte, bare fordi hun er det?

Jeg må ikke bevise at 2+2=4, om du har problemer med det, har du en siden som heter GOOGLE, så ro ned ADHDen og kall en neger for neger. for en NIGGER er et ord som faktisk har et negativt opphav. Men lappkjerring som er stygt oppi nord et sted er ikke stygt bare fordi de mener det er stygt. En homse er et synonym til homo som igjen kommer fra homofil legning. Så jeg gir egentlig blanke F i hva du skriver.

 

PS: Analogier, ikke annnnnnnnnnnnnnnn(osv)alogier

Du må bevise/underbygge påstandene dine, når de er så far out som de er. Dessuten trodde jeg man lærte om språk på allmennfag? Det har i alle fall jeg gjort. Språket er det du gjør det til, og når et ord er negativt ladd, eller mottakeren føler ubehag når han får det slengt i trynet, så er det et stygt ord.

Lenke til kommentar

"Jeg må ikke bevise at 2+2=4, om du har problemer med det, har du en siden som heter GOOGLE"

 

Du påstår det. Ergo: Du må bevise det.

 

"så ro ned ADHDen"

 

Neitakk.

 

"og kall en neger for neger. for en NIGGER er et ord som faktisk har et negativt opphav.

 

"Men lappkjerring som er stygt oppi nord et sted er ikke stygt bare fordi de mener det er stygt."

 

Jo. Det er stygt for den nevnte lappkjerringen. I følge normal folkeskigg kaller du derfor den nevnte personen IKKE for en lappkjerring.

 

"En homse er et synonym til homo som igjen kommer fra homofil legning. Så jeg gir egentlig blanke F i hva du skriver."

 

ADHD goes where? Uansett: Hva har opphavet med ordet med saken å gjøre? Hvorfor skal du kalle han for "homse", bare fordi du kan, når han ikke vil? Hvorfor ikke "homofil"?

Lenke til kommentar
"Ikke kall meg homse, hater det ordet. "

åja? jeg kan ikke kalle en homofil mann homse? det er jo det du er! du er jo homse? eller har jeg missforstått noe? jeg mener ikke noe MER homofobt med å kalle deg homse enn homofil. Begge orda er like langt nede sånn sett

"Homse" har en veldig dårlig klang iseg, og er misbrukt til de grader. Unnskyld at jeg sier det, men du virker som en fæl person. Hvor er empatien?

Det med empatien: Jeg mangler ikke empati fordi jeg kaller deg en homse. som jeg sa, det er i mine ører like negativt (som du sier selv at det er) som homo eller homoseksuell.

 

Jeg endrer ikke meninger bare fordi jeg liksom skal få kalde føtter fordi du som homo kommer inn i denne tråden. Men jeg skrev tidligere at det ikke er deg (altså homofile personer) jeg har noe imot, men homofili, så ikke klag på at jeg ikke liker deg, liker bare ikke hva du holder på med

 

men hvis du har noe i mot legningen, hvordan kan du ikke ha noe i mot personen som utfolder den? Det blir en motsigelse, for da må du akseptere personen som han er, ellers gjør du ikke det, og ved å si at du ikke tålerer legningen hans, kan du ikke akseptere personen som den han er?

 

Jo; du mangler empati slik jeg ser det, men det forbauser meg ikke heller ut i fra sammenlikningene dine, men jeg er mer bekymret om dette er bare deg eller representativt for flere andre personer syn på legningen.

Lenke til kommentar
VI SKAL DA FOR FAEN IKKE GOOGLE EN DRITT; BEVISBYRDEN LIGGER HOS DEG.

 

Herregud, jeg håper dette klarte å pennentrere den tykke skallen din som du har barrikadert med fabler, skrøner, mytologier, dårlige annalogier og generen uvitenhet.

 

Edit: Mener du at jeg skal kalle en neger for nigger, mener du at jeg skal kalle deg for en idiot? Mener du at jeg skal kalle eksem min for en fitte, bare fordi hun er det?

Jeg må ikke bevise at 2+2=4, om du har problemer med det, har du en siden som heter GOOGLE, så ro ned ADHDen og kall en neger for neger. for en NIGGER er et ord som faktisk har et negativt opphav. Men lappkjerring som er stygt oppi nord et sted er ikke stygt bare fordi de mener det er stygt. En homse er et synonym til homo som igjen kommer fra homofil legning. Så jeg gir egentlig blanke F i hva du skriver.

 

PS: Analogier, ikke annnnnnnnnnnnnnnn(osv)alogier

Du må bevise/underbygge påstandene dine, når de er så far out som de er. Dessuten trodde jeg man lærte om språk på allmennfag? Det har i alle fall jeg gjort. Språket er det du gjør det til, og når et ord er negativt ladd, eller mottakeren føler ubehag når han får det slengt i trynet, så er det et stygt ord.

Jaja, første tingen jeg skal ta tilbake, at du har dysleksi altså, så greit, trekker tilbake analogi-frekkheten. MEN;

jada, jeg har språk, og om et ord er negativt ladet eller ikke, gjør det ikke ordet ulovlig å bruke. Men mot en neger, som har hatt hets, virkelig hets, som dere alle vet, gjør jeg av rein moral å unngå å kalle feks en neger for nigger oppi trynet hans. Men bak ryggen dems, føler jeg det likegyldig om jeg sier "han niggern som lagde kebab var kul". For jeg mener ikke noe vondt med det.

 

Men med (greit skal prøve å skrive homofile) homofile, er homse ikke et ord som nigger versus neger. homse versus homo er ikke noe styggere. yfireld føler det stygt, det får han lov til, men homse-ordet har ikke noe opphav som gjør det stygt på lik linje med ordet nigger.

 

Og hvilken homo-påstand må jeg begrunne? At de kan være opphavet til AIDS? linken til wikipedia har jeg postet tidligere. At de har kanskje mer psykiske problemer? det viser vel kanskje yfireld med det han skriver om at han har sliti mye psykisk fordi han er homofil.

Lenke til kommentar

Han har sliti med homofili fordi det ikke er godtatt av menigheten sin! Han skriver selv at han helst vil være forelsket, og oppnå et forhold. Og om det hadde vært tilfellet kan du ikke bruke et eller to eksempler fra et forum, for å underbygge en empirisk påstand.

 

Du har enda ikke klart å lese wiki-linken din skikkelig, noen jeg synes er skremmende. Det står at symptomer hos yngre homofile gjorde at man ble oppmerksomme på en epidemi. Det står ikke ET ENESTE ORD om at HIV/AIDS oppsto av at homofile hadde sex.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...