Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er homofili naturlig eller mote?

Anbefalte innlegg

WTF is this thread?

Er jo et tåpelig spørsmål som stilles. Det å være homo er obv en moteting! Jeg ser jo bare fler og fler av dem. For 100år siden derimot så var her jo nesten ingen, at dette hadde noe med fordommer å gjøre tviler jeg sterkt på.

Ellers så har man jo de gamle grekerne. Hos dem var det jo mer status å kose seg med menn enn hos kvinner. Og smågutter var hvisnok ekstra status. Så ja dette er en motegreie/kulturell greie.

Herregud, for en måkkatråd men likevell:

TRÅDSTARTER VET IKKE HVA HOMOFILI ER!

Det er ikke bare stappe kuken opp i grotta på en mann!

Homofili er NATURLIG akkurat som hetrofili og bifili. DYR er homofile og mennesker er dyr.

Grunden til at det ikke "var" homser for 100 år siden var at man kunne bli straffa for å være det!

Og de gamle grekrene så på å ta smågutter i ræva som naturlig.

Er det mote å kjøpe seg en oppblåsbar Tanja og? Eller er hetrofili mote?

Du velger Tanja og jeg velger Gunnar.So? Har en homofil gjort deg noe kansje?

Bare en åpen homofil ser på en annen mann, sånn som mennsker gjør(Ja, folk ser på hverandre!) så tror man jo at han har fantasier om deg.

Faktum er at jeg er åpen homofil og har hatt en helt vanelig oppvekst. Og du lurer på hvorfor i helvete jeg er det? Joda fordi jeg har lyst til å kle meg i rosa, si dah hele tiden og være sikkelig "motehomse!"

FAKTUM er at de mest hetrofile av de hetrofile jeg kjenner ser mer ut som en homse en det jeg gjør, så kan vi ikke dra strikken litt langt å si at det er blitt mote å kle seg ut som en homse. Fordi en homse skal jo gå i de mest feminine gutteklær du kan få tak i :yes: .....dah!

Jeg blir bare så skuffet over trådstarter og visse personer i denne tråden at det er nesten trist. Når skal fordommene slutte og media skjønne, sier jeg bare.

|

Tilslutt vil jeg bare refere noe "OddYO" sa på starten av denne tråden: Hehehe, homsing er bare STØGT da!!!!!!!!! Vorfor tror folk det er rett????

Prøv å server ett fat med god gammaldax fitte til en homo!!! Se hva som kjer da!!!

Er ikke dette bare et bevis på at vi trenger kunnskap hom homofili inn i barne og ongdomskolen? Og i dette tilfelet barneparken...

|

Beklager evnt. skrivefeil!

Endret av kh92no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
?

Faktum er at jeg er åpen homofil og har hatt en helt vanelig oppvekst. Og du lurer på hvorfor i helvete jeg er det? Joda fordi jeg har lyst til å kle meg i rosa, si dah hele tiden og være sikkelig "motehomse!"

FAKTUM er at de mest hetrofile av de hetrofile jeg kjenner ser mer ut som en homse en det jeg gjør, så kan vi ikke dra strikken litt langt å si at det er blitt mote å kle seg ut som en homse. Fordi en homse skal jo gå i de mest feminine gutteklær du kan få tak i :yes: .....dah!

Hvis homofile skal begynne å få min respekt må du kanskje ta en alvorsprat med Mr. Jan Thomas og diverse

Lenke til kommentar
Og derfor bør vi ikke bruke anekdotiske bevis

Ja, huff, men noen lærer aldri.

Dere "homoforkjempere", har dere ingen betenkeligheter med å bli oppdratt av to menn/damer?

Vedder en tier på at ingen av dere har noen betenkeligheter med å bli tatt bak fra av en annen mann, heller?

"Det er jo naturens gang... :w00t: "

Nei, jeg hadde ikke hatt noen 'betenkeligheter', med å bli oppdratt av en mann og en mann, eller dame og dame. Jeg hadde lært de å kjenne fra jeg var liten av, og om de hadde gjort jobben sin rett, hadde jeg elsket de over alt på jord. Å bli tatt bakfra av en mann, derimot, kommer nok ikke til å skje før helvete fryser over, norsklæreren min innrømmer at saklige tekster er noe dritt og grisene flyr.

Uansett så er mine seksuelle preferanser ganske så irrelevante. Det at du i det hele tatt antar at noen er homo fordi de er 'pro-homo', er litt frustrerende.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Dere "homoforkjempere", har dere ingen betenkeligheter med å bli oppdratt av to menn/damer?

Vedder en tier på at ingen av dere har noen betenkeligheter med å bli tatt bak fra av en annen mann, heller?

Jeg tror du skylder en del tiere nå.

Hvorfor skulle vi ha betenkeligheter med det? De hadde vært foreldrene mine, og jeg hadde elsket dem for det, jeg hadde ikke tenkt at "Nei, så pinlig å ha to mammaer/pappaer". Det er omtrent som at de som har aleneforeldre ikke skammer seg over det. Det er flere dyrefamilier hvor homofile par adopterer de "overflødige" barna, hvorfor ikke mennesker? Nå er jo jeg jente, så jeg skal ikke uttale meg om å bli tatt bakfra av en mann.

Lenke til kommentar

Du overser det faktum at ikke alle homofile liker analsex. Og ikke alle som liker analsex er homofile.

Igjen så vil jeg påstå at legning ikke gjør deg til verken en bedre eller dårlige far/mor. Tror det er ganske mange der ute som glatt hadde bytta ut den ene foreldren sin med en som var bedre. Uansett kjønn.

Har en følelse av at mange her enten er homo, har homovenner eller er stein! Fordi verden her ligner utrolig mye på Alice i Eventyrland.

Argumentum ad hominem circumstantiae

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Argumentum ad hominem circumstantiae

Jeg tror du må snakke skandinavisk/engelsk. Har ikke så høy IQ som deg :(.

http://no.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem-argument

Argumentum ad hominem circumstantiae, angrep på persons omstendighet. For eksempel at vedkommende tilhører en gruppe som har interesse av å argumentere for et gitt standpunkt, men bare når man med det mener at det tilbakeviser eller svekker vedkommendes argument

there_is_a_windmill_in_my_beard.jpg

Lenke til kommentar

Slenger på noen veldig relevante vitser:

"Da den ene homsen døde og ble kremert ville den andre ha asken med hjem. Presten: Hvorfor? Jo,lage grøt..jeg vil kjenne han gli ut ræva en siste gang.."

"MELDING FRA GSM-INFO: De står i vårt arkiv oppført som homofil, våre kilder sier at du har et usedvanlig lite lem, du vil dermed nå bli registrert som kvinne."

"Toppen av tillit: To homoseksuelle kannibaler i 69-ern....."

"Nå er det ikke varmt i helvete heller lenger... Etter at djevelsen slapp inn en homo har ingen turt å bøye seg for å legge ved i ovnen."

Homofili burde vært ulovlig, ser ikke noe galt i sammenligne det med både dyresex og pedofili.

Men men, om dere skal suge kuken til hverandre, go ahead. Amøber!

Skulle det en gang komme en vaksine mot HIV AIDS, bør alle homofile være sist i køen. Dere er jo den værste sykdomsprederen

http://arkiv.nettavisen.no/Nyhet/61561/50+...iv-smittet.html Kos dere

makt Endret av Gynekologen
Lenke til kommentar
Har en følelse av at mange her enten er homo, har homovenner eller er stein! Fordi verden her ligner utrolig mye på Alice i Eventyrland.

Hvorfor er det slik på dette forumet at dersom en er:

1. i mot TS sine påstander

2. beskytter butikken eller angrepet person

3. ikke sier det TS ønsker

så er jobber du automatisk, er automatisk osv det TS eller motstanderen ikke liker. Det er en absurd og særdeles merkelig hersketeknikk som enkelte benytter når argumentasjonen deres er særdeles sviktende i utgangspunktet, og som i relaiteten i beste fall kan kalles kverrulering, uten hensikt å oppnå annet enn å tvinge noen til å mene noe annet er gjøre den andre parts argumentasjon mindre verdt ved å fremsette falske "anklager" for å angripen personen selv, og ikke argumentasjonen.

Eller: barnehageoppførsel.

Lenke til kommentar
Slenger på noen veldig relevante vitser:

"Da den ene homsen døde og ble kremert ville den andre ha asken med hjem. Presten: Hvorfor? Jo,lage grøt..jeg vil kjenne han gli ut ræva en siste gang.."

"MELDING FRA GSM-INFO: De står i vårt arkiv oppført som homofil, våre kilder sier at du har et usedvanlig lite lem, du vil dermed nå bli registrert som kvinne."

"Toppen av tillit: To homoseksuelle kannibaler i 69-ern....."

"Nå er det ikke varmt i helvete heller lenger... Etter at djevelsen slapp inn en homo har ingen turt å bøye seg for å legge ved i ovnen."

Har hørt at humor gjenspeiler intelligens.

Homofili burde vært ulovlig, ser ikke noe galt i sammenligne det med både dyresex og pedofili.

Men men, om dere skal suge kuken til hverandre, go ahead. Amøber!

Hvorfor det? Fordi du syns det er ekkelt? "Det strider imot naturen"?

Skulle det en gang komme en vaksine mot HIV AIDS, bør alle homofile være sist i køen. Dere er jo den værste sykdomsprederen

http://arkiv.nettavisen.no/Nyhet/61561/50+...iv-smittet.html Kos dere

Homofile sprer til homofile, så jeg skjønner ikke hva du sutrer om. I Afrika står heterofile for 87% av spredningen av HIV/AIDS.

Lenke til kommentar

For man må jo være homo for å være for homofiles rettigheter... :roll:

Må man være svart for å være for svartes rettigheter?

Må man være kvinne for å være for kvinners rettigheter?

Du synes altså at verden her ligner på Alice i Eventyrland fordi så mange ikke hater som deg?

1. ... TS ...

3. ... TS ...

... TS ...

TS?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...