Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er homofili naturlig eller mote?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne dere tenkt dere å bli oppdratt av to homoer? Ville dere hatt med dere vennene deres hjem? Unger sanser fort når noe ikke stemmer.

En person som er oppdratt av to homofile vil møte på ett problem som ikke unger med heterofile foreldre vil møte på, det er homofobi.

 

Altså, det er dere hatere som skader dem, ikke det å bli oppdratt av to homofile foreldre.

 

 

 

Du må slutte å leve i en Disneyverden.

Du kunne ikke kommet på noe dummere å si?

 

Han har helt rett, problemet er trangsynte mennesker som deg.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Bra du tror da, L4r5.

Jeg er veldig usikker på hva du mente der, men jeg tror du feilet i logikk igjen.

 

Dere tenker jo bare på homoene sitt beste, ikke ungene. Egoister?

Poenget mitt var at unger ikke tar skade av annet enn hatet de får fra folk som deg.

 

Ungene vil nok elske sine foreldre uansett om de hetero- eller homofile.

 

Jeg har egentlig ikke noe tro på at det er... det homofili "smitter".

Smitter over på ungene?

 

Antallet unger med homofile foreldre som selv blir homofile er det samme som i den generelle befolkningen, altså ingen "smitte".

 

Det er jo bevisst at det er noen forskjeller i hjernen.

Ingen hjerner er like. Spørsmålet burde være om det er noe skadelig og det er det ikke.

Lenke til kommentar
Bra du tror da, L4r5.

 

Dere tenker jo bare på homoene sitt beste, ikke ungene. Egoister?

Jeg har egentlig ikke noe tro på at det er... det homofili "smitter". Det er jo bevisst at det er noen forskjeller i hjernen.

Homofili "smitter" ikke. Man tror det muligens det er en hjerneforskjell, som oppstår allerede som foster.

Lenke til kommentar

Greit at du er homo skjønner du FLarsen. Jeg har ikke noe i mot det. Problemet er at dere vil ha unger.

Sånne som deg finner jo det helt ok, det er forstårlig, siden du er homo.

Kan dere lage unger? Nei. Er det da meningen at dere skal ha unger, da? Nei. Ellers tror jeg dere ville kunnet produsere unger. Sorry. Men homoer har missforstått! Det er tydligvis lett å bli forvirra.

Morra di er mann kan jo faktisk bli en alvorlig realitet!

Lenke til kommentar

Gjesp, det er typisk at homomotstandere begynner å snakke om naturlig, unaturlig og hva som er meningen. Problemet er at alle disse påstandene og meningene fra homomotstanderne impliserer enten en gud eller at naturen er en bevisst entitet som har designet oss med en mening. Det finnes det ingen holdepunkter for å påstå. Det finnes ingen mening i naturen som vi er nødt til å følge. Vil homofile ha barn og ingenting tyder på at barna tar skade av det så kan jeg ikke se noen grunn til at homofile ikke skal få barn.

Lenke til kommentar
Greit at du er homo skjønner du FLarsen. Jeg har ikke noe i mot det. Problemet er at dere vil ha unger.

Tror du har misforstått, jeg er ikke homo. Jeg diskuterer fordi jeg godt kan forstå hvor surt det kan være for dem som er det, ikke pga. deres tilstand, men pga. folk som deg.

 

Jeg diskuterer også i cannabistrådene, men jeg bruker det ikke.

 

Sånne som deg finner jo det helt ok, det er forstårlig, siden du er homo.

Nei.

 

Kan dere lage unger? Nei. Er det da meningen at dere skal ha unger, da? Nei.

Dem. Det er ingen "mening". Er det meningen at du skal bruke en pc?

 

Ellers tror jeg dere ville kunnet produsere unger. Sorry. Men homoer har missforstått! Det er tydligvis lett å bli forvirra.

Morra di er mann kan jo faktisk bli en alvorlig realitet!

Og så? Det er igjen bare homofobi som er ødeleggende her.

 

Teknisk sett vil du ikke ha en mannlig mor, du vil ha to fedre.

 

 

BTW: Ikke fall tilbake til "du er homo"-type argumenter.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Greit at du er homo skjønner du FLarsen. Jeg har ikke noe i mot det. Problemet er at dere vil ha unger.

Sånne som deg finner jo det helt ok, det er forstårlig, siden du er homo.

Kan dere lage unger? Nei. Er det da meningen at dere skal ha unger, da? Nei. Ellers tror jeg dere ville kunnet produsere unger. Sorry. Men homoer har missforstått! Det er tydligvis lett å bli forvirra.

Morra di er mann kan jo faktisk bli en alvorlig realitet!

Før i tiden påsto man at man kunne få en dårlig oppvekst av å vokse opp sammen med folk av annen hudfarge, også. Det gikk bort fordi det var ingenting som støttet påstanden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Dere tenker jo bare på homoene sitt beste, ikke ungene. Egoister?

Jeg har egentlig ikke noe tro på at det er... det homofili "smitter". Det er jo bevisst at det er noen forskjeller i hjernen.

 

Jeg drar frem et stort speil og setter det foran deg. Det er kun en egoist her, og det er deg. Det er du, og ingen andre, som ikke tenker på ungene. Du vil faktisk hindre et barn fra å få to foreldre, basert på din egen, trangsynte tankegang. Du mener det er bedre at et barn bor på et overfullt barnehjem, enn at barnet har to personer som bryr seg om seg. Det finnes ikke noe egoistisk i å ville oppdra barn, samma faen hvilken legning eller rase du har. Har du noen gang sett på Extreme Makeover Home Edition? Så en episode i dag hvor en familie hadde tatt inn 5 fattige, svarthuda unger ... fordi de var egoister? Neppe. Så hvorfor blir en homofil plutselig egoist da? Litt lesestoff til deg.

 

Og angående det at homofili smitter, det du sier er at om du blir oppdratt av homofile blir du homofil. Fra hvilket rævhår plukket du det? Kan du vennligst komme med noen beviser på denne oppdiktede teorien din?

 

Enten du liker det eller ikke, homofile kommer alltid til å eksistere, og jo fortere du venner deg til det jo bedre blir det for deg. Jeg sier ikke at du skal bli homofil og gå i homseparade, men litt respekt skader ingen. Vis homofile litt respekt, og du vil få respekt tilbake. Dersom du går rundt og hater alle, noe du tydeligvis gjør, vil alle hate deg.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Jeg drar frem et stort speil og setter det foran deg. Det er kun en egoist her, og det er deg. Det er du, og ingen andre, som ikke tenker på ungene. Du vil faktisk hindre et barn fra å få to foreldre, basert på din egen, trangsynte tankegang. Du mener det er bedre at et barn bor på et overfullt barnehjem, enn at barnet har to personer som bryr seg om seg. Det finnes ikke noe egoistisk i å ville oppdra barn, samma faen hvilken legning eller rase du har. Har du noen gang sett på Extreme Makeover Home Edition? Så en episode i dag hvor en familie hadde tatt inn 5 fattige, svarthuda unger ... fordi de var egoister? Neppe. Så hvorfor blir en homofil plutselig egoist da? Litt lesestoff til deg.

 

Du mener altså at homoene kan redde alle barna? Er det så mange homoer som vil adoptere altså?

 

Og angående det at homofili smitter, det du sier er at om du blir oppdratt av homofile blir du homofil. Fra hvilket rævhår plukket du det? Kan du vennligst komme med noen beviser på denne oppdiktede teorien din?

 

Mener ganske bestemt at jeg skrev det motsatte faktisk :). Men mener å ha lest at hos menn som er homo er det noen "ting" i hjernen som er ganske lik hos den kvinnelige hjernen. Tviler på at det smitter. Men mange unger tar etter foreldrene sine, så at vi får mer hetrofeminime menn er det vel en mulighet for?

 

Enten du liker det eller ikke, homofile kommer alltid til å eksistere, og jo fortere du venner deg til det jo bedre blir det for deg. Jeg sier ikke at du skal bli homofil og gå i homseparade, men litt respekt skader ingen. Vis homofile litt respekt, og du vil få respekt tilbake. Dersom du går rundt og hater alle, noe du tydeligvis gjør, vil alle hate deg.

 

Har ikke sagt at jeg hater homoer, eller misliker dem. Jeg tror ikke at homoene vil gjøre noe dårligere jobb! Men ville du virkelig tenkt deg å tatt med deg vennene dine hjem(?), unger er ikke særlig sympatiske. Det blir veldig rart. Men men! Var jo rart med negere en periode også :). Vi for se.

Lenke til kommentar
Jeg drar frem et stort speil og setter det foran deg. Det er kun en egoist her, og det er deg. Det er du, og ingen andre, som ikke tenker på ungene. Du vil faktisk hindre et barn fra å få to foreldre, basert på din egen, trangsynte tankegang. Du mener det er bedre at et barn bor på et overfullt barnehjem, enn at barnet har to personer som bryr seg om seg. Det finnes ikke noe egoistisk i å ville oppdra barn, samma faen hvilken legning eller rase du har. Har du noen gang sett på Extreme Makeover Home Edition? Så en episode i dag hvor en familie hadde tatt inn 5 fattige, svarthuda unger ... fordi de var egoister? Neppe. Så hvorfor blir en homofil plutselig egoist da? Litt lesestoff til deg.

 

Du mener altså at homoene kan redde alle barna? Er det så mange homoer som vil adoptere altså?

Har det noe å si hvor mange som vil adoptere? Poenget er at dem burde kunne gjøre det om de ønsker.

 

Og angående det at homofili smitter, det du sier er at om du blir oppdratt av homofile blir du homofil. Fra hvilket rævhår plukket du det? Kan du vennligst komme med noen beviser på denne oppdiktede teorien din?

 

Mener ganske bestemt at jeg skrev det motsatte faktisk :). Men mener å ha lest at hos menn som er homo er det noen "ting" i hjernen som er ganske lik hos den kvinnelige hjernen. Tviler på at det smitter. Men mange unger tar etter foreldrene sine, så at vi får mer hetrofeminime menn er det vel en mulighet for?

Tror nok du bare ser de som blir slik og glemmer alle andre. Slikt er jeg ganske sikker på at er (til en veldig stor grad) genetisk.

 

Det er ikke slik at feminine menn er menn som har "noen 'ting' i hjernen". En persons kjønn er mye mer komplisert enn bare XY/XX kromosomer. Det er en gråsone, ikke svart hvitt.

 

Enten du liker det eller ikke, homofile kommer alltid til å eksistere, og jo fortere du venner deg til det jo bedre blir det for deg. Jeg sier ikke at du skal bli homofil og gå i homseparade, men litt respekt skader ingen. Vis homofile litt respekt, og du vil få respekt tilbake. Dersom du går rundt og hater alle, noe du tydeligvis gjør, vil alle hate deg.

 

Har ikke sagt at jeg hater homoer, eller misliker dem. Jeg tror ikke at homoene vil gjøre noe dårligere jobb! Men ville du virkelig tenkt deg å tatt med deg vennene dine hjem(?), unger er ikke særlig sympatiske. Det blir veldig rart. Men men! Var jo rart med negere en periode også :). Vi for se.

Det er bare "rart" for folk med fordommer.

 

Fordommene er hva vi bør bli kvitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Har ikke sagt at jeg hater homoer, eller misliker dem. Jeg tror ikke at homoene vil gjøre noe dårligere jobb! Men ville du virkelig tenkt deg å tatt med deg vennene dine hjem(?), unger er ikke særlig sympatiske. Det blir veldig rart. Men men! Var jo rart med negere en periode også :). Vi for se.

For å si det enkelt; hadde mine foreldre vært homofile ville også vennene mine godtatt det, hvis ikke hadde vi ikke vært venner mer. Det virker som om du undervurderer folk kraftig ... om en god venn får velge mellom å miste deg som venn, eller å godta at du har to fedre tror jeg ikke valget er vanskelig. Det er like flaut å ha heterofile foreldre som skal kysse og tafse, og hadde du hatt homofile foreldre ville de nok vært ekstra forsiktige rundt dine venner.

 

Jeg ville mye heller tatt med meg vennene hjem til et lykkelig hjem med homofile foreldre, enn det skilsmisse-hjemmet jeg har nå hvor min far går til forliksrådet mot meg fordi NAV har feilberegnet barnebidrag ...

Lenke til kommentar

Hva er greia med å si at homofili er unaturlig? Er termen 'unaturlig' definert som noe som ikke skjer på vanlig basis i naturen? I så fall er det feil å si at homofili er unaturlig, det forekommer blant de fleste dyreraser. Viser blant annet til en utstilling over homofile dyr i paringsstilling ved Trondheim Vitenskapsmuseum.

Lenke til kommentar

Er egentlig et litt poengløst argument siden jeg ikke har noe statestikk videre men siden det har blitt trukket frem som en sannhet at ALLE som har homofile foreldre blir mobbet nevner jeg det alikevel. Jobbet som assistentlærer på en skole og en av guttene hadde to mødre. Dvs faren og moren hadde skilt seg for en stund siden og moren hadde funnet seg en jente-kjæreste. Gutten hadde mange venner, var populær og var ikke i nærheten av å bli mobbet. Er bare et eksempel, men det er ETT eksempel :).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...