Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er homofili naturlig eller mote?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han trengte jo et grunnlag for at menneskeheten skulle utvikle seg. Litt interessant at det ble til en masse Adam og Arne-par i ettertid, da. Dvs, hvis Gud har skapt hver og en.

 

Men så er det jo ikke akkurat meningen at Bibelen skal tas bokstavlig heller da.

 

edit: Hver gang folk skal dra fram den linja der så er det Adam og Arne. Hvorfor ikke Adam og Even? Høres jo ca. ti ganger bedre ut.

Endret av athorb
Lenke til kommentar

De harde fakta:

 

Denne diskusjonen kan foregå til det uendelige.. mitt hovedproblem med homofile er at de alltid skal markere seg så jævlig, på tv, radio, i aviser osv. har de fått noe etter måneder med masing, er det nye problemstillinger noen dager senere. Føler det bare er masing og syting. Også disse paradene...(gjelder selvfølgelig ikke alle, men...) må innrømme at jeg blir direkte kvalm og flau over å være norsk når jeg ser to menn gå i svart latex og slikke på hverandre.. æsj. Kunne ønske jeg kunne skrevet da, istedenfor når....

 

Endret av Gynekologen
Lenke til kommentar
Ja, ei jente som tiltrekkes av andre jenter kan befruktes. Ja, en mann som tiltrekkes av andre menn kan befrukte.

Poenget er nettopp at de tiltrekkes av samme kjønn og dermed utelukker og kunne få barn med sin respektive partner. Føre sin arv videre innenfor partnerskapet blir umulig!

 

Eller tar jeg feil?

Homofile menn kan fortsatt befrukte alle slags kvinnfolk. Å putte inn tuppen og sleppe ladninga er ikke noe problem for noen.

 

Det var det beste svaret du kunne komme med? Så du tror en homofil mann ville "putta inn tuppen og sleppe ladninga" i ei dame helt uten videre. Det ville blitt som jeg skulle hatt sex med en mann, noe som byr meg imot. Nettopp fordi jeg er heterofil!

 

Essensen i det hele er nettopp det at de ikke klarer det selv, de må ha noen til å bære frem et barn eller en manns sædceller for å befrukte. Noe jeg er lei av å poengtere.

 

Med mindre du har noen freshe argumenter ser jeg på denne lille diskusjonen som avsluttet :)

 

Ha en fin kveld.

Du prater jo rundt deg selv, her. Jeg skjønner ikke hva poenget ditt er en gang! Nei, en mann og en mann kan ikke lage barn sammen, wow shocker, hvor lærte du det? Det kan heller ikke du, så derfor er ikke du heller overlevelsesdyktig.

 

Hvordan har det seg forressten at noen homofile lever hele livet i skapet, og får mange barn med "sin respektive partner". Er ikke det umulig? I følge deg altså.

Lenke til kommentar
De harde fakta:

 

Denne diskusjonen kan foregå til det uendelige.. mitt hovedproblem med homofile er at de alltid skal markere seg så jævlig, på tv, radio, i aviser osv. har de fått noe etter måneder med masing, er det nye problemstillinger noen dager senere. Føler det bare er masing og syting. Også disse paradene...(gjelder selvfølgelig ikke alle, men...) må innrømme at jeg blir direkte kvalm og flau over å være norsk når jeg ser to menn gå i svart latex og slikke på hverandre.. æsj. Kunne ønske jeg kunne skrevet da, istedenfor når...

En av grunnene til at homofile utmerker seg veldig i media er fordi det selger. Av en eller annen grunn blir folk mye mer intressert i en sak hvor det står "homofil lærer ble sparket." enn samme saken hvor læreren var heterofil. Dette skal mediene ta skylden for, ikke de homofile. Men ja. Det finnes homofile som spiller veldig på dette også. Og jeg må si jeg begynner å bli dyktig lei av Jan Thomas selv..

 

Denne paraden du snakker så fint om finnes da i de aller fleste andre land også. La oss bare nevne Sverige, Danmark, Frankrike, Brasil og USA. :)

 

Og hvordan du kan sammenligne fetisjisme med legning forstår jeg heller ikke. Ut i fra det du skriver, så regner jeg da med at du ikke har noe i mot en gutt og en jente i svart latex, som slikker på hverandre? Er det da fetisjen for latex, eller legningen du egentlig har noe i mot? Det skal også nevnes at jeg så 5-6 stykker på homseparaden nå i sommer, som gikk rundt i latex. Ellers var det ganske mange andre som gikk "vanlig" kledd. Så hvor det er du ser alle disse homsene som slikker på hverandre, vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Vel.. det jeg prøver å få frem er: er du homofil, hold det for deg selv. Selvrespekt, i mine øyne.

Hvorfor skal homofile "holde det for seg selv"? Mener du at heterofile også må "holde det for seg selv"? Hva mener du egentlig? Er det greit at homofile holder hender og kysser offentlig, eller er det å gå for langt?

Lenke til kommentar

Jeg mener det er å gå for langt, ja. Diagnosen har ikke vært borte i så mange år. Må si jeg holder på å spy når jeg hører LHH gå inn for at det plutselig skal bli lovlig med mer enn 2 foreldre, hva blir det neste? Kanskje hunden min kan bli min onkel, da jeg har et tettere forhold til ham enn min virkelige onkel?

Endret av Gynekologen
Lenke til kommentar
Gynekologen, hva har det å si for deg at det er to gutter, i stedet for en gutt og jente, som holder hender ute på gata?

Det er ikke riktig. To av samme kjønn kan ikke formere seg. En mann og en kvinne derimot.

Med den logikken så bør også alle hetero som er sterile slutte å ha et kjærlighetsliv/sexliv.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor dere vil. Er du homofil, lev med det. Det er helt galt at homofile skal kunne adoptere; homofile avler homofile. Jeg hadde heller død av sult enn å ha blitt oppdratt av to fedre.

Mener helt klart du har en personlighetsforstyrrelse om du begynner å snakke som ei jente, og i tillegg kle deg ut som en. (Tar selvfølgelig ikke alle homofile under samme kam, vet det er mange der ute som er "normale")

Endret av Gynekologen
Lenke til kommentar
Det er helt galt at homofile skal kunne adoptere; homofile avler homofile.
Her må jeg arrestere deg litt. Det finnes ikke materiale som forsvarer teorien om at hvis en (eller begge) av de du blir oppdratt av er homofil så økes sjansen for at du blir homofil. Den myten er nok fullstendig knust.

 

Mener du noe annet så må jeg nesten be om kilder.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvor dere vil. Er du homofil, lev med det. Det er helt galt at homofile skal kunne adoptere; homofile avler homofile. Jeg hadde heller død av sult enn å ha blitt oppdratt av to fedre.

Mener helt klart du har en personlighetsforstyrrelse om du begynner å snakke som ei jente, og i tillegg kle deg ut som en. (Tar selvfølgelig ikke alle homofile under samme kam, vet det er mange der ute som er "normale")

 

"Lev med det?" Du snakker som om de har fått kreft. det er DU som skal "leve med det", som du sier. Vær mann og godta at alle er forskjellige og alle er like naturlige.

 

Hvorfor ikke? Det finnes homofile pingviner også. Og de adopterer runde (eggformet) steiner fordi de har foreldreinstinktet. Og de tar seg av "egget"(steinen" like godt som hetro-pingvinene gjør med eggene sine. Og jeg tviler sterkt på at du heller ville sulta deg istedenfor, fordi da hadde du blitt oppdratt til å vite at homofili er NORMALT og NATURLIG. Og du ville ha elske begge fedrene dine!

Dessuten så syns jeg homofile menn er barskere og tøffere enn mange hetromenn(som deg f.eks.) fordi de tør å vis følelsene sine.

 

Jeg har aldri hørt en homofil mann som snakker som en jente, alle jeg har hørt har hatt mørke stemmer =/

Jeg har heller ikke sett en som kler seg som en(jeg tror du snakker om transvestitter, jeg...det er litt annerledes, men like normalt). Jeg vil si at Du helt klart har en personlighetsforstyrrelse som tror at homofili er unaturlig. de fleste dyrearter har homofili.

 

Alt som kommer fra Jorden er naturlig, også homofile. Vi lever i NATUREN og derfor er vi alle NARTULIGE. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Det er helt galt at homofile skal kunne adoptere; homofile avler homofile.
Her må jeg arrestere deg litt. Det finnes ikke materiale som forsvarer teorien om at hvis en (eller begge) av de du blir oppdratt av er homofil så økes sjansen for at du blir homofil. Den myten er nok fullstendig knust.

 

Mener du noe annet så må jeg nesten be om kilder.

Hvem er det som foretar slike undersøkelser? Er det organisasjoner som går inn for at homofile skal få adoptere barn, er resultatet selvfølgelig posetivt i deres favør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...