Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er homofili naturlig eller mote?


Anbefalte innlegg

Core2Duo, vi er ikke skapt som mann og kvinne og mann og kvinne er ikke skapt for hverandre, vi er født som individuelle mennesker, hvorav de fleste er heterofile menn og kvinner, noen er homofile menn og kvinner og noen få er ingen av delene eller midt i mellom mann og kvinne. Det er naturen. Hva nå enn bibelen måtte mene om saken er nå så, det stemmer i hvert fall tydeligvis ikke overens med virkeligheten.

Tull og vås. Homofile bare er homofile for å provosere, hvorfor kan de ikke være hetero som alle oss andre? Sykt at det er legalisert, burde vært fengsel for å rævkjøre personer av samme kjønn ! Ekkelt er det !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Faen du er en idiot. Tror du virkelig homofile velger å bli homofile, slik at de gang på gang kan bli tråkket på av ignorante folk som deg? At det er ekkelt er ikke relevant, nettopp fordi du ikke trenger å ta del i det, og da har du heller ingenting du skulle ha sagt.

Lenke til kommentar
Tull og vås. Homofile bare er homofile for å provosere, hvorfor kan de ikke være hetero som alle oss andre? Sykt at det er legalisert, burde vært fengsel for å rævkjøre personer av samme kjønn ! Ekkelt er det !

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du skal bry deg så mye om hvem andre knuller. Som jeg har sagt en del ganger tidligere til folk av samme oppfatning som deg. Dere står vel ikke å ser på? Dere tror vel ikke at alle homser kommer for å voldta dere? Jeg har til nå, ikke fått høre en eneste god grunn til at dere i det hele tatt trenger å ha noe med det å gjøre. Sånn serriøst. Hvem jeg har rumpesex med, angår jo strengt tatt ikke deg?

 

Nei, jeg stemmer for illegalisering av heterofili. Det er blandt det mest ekle som finnes. Og jeg finner det ekstremt motbydelig når jeg ser en gutt og en jente som kysser på gaten. Og dette forekommer LANGT OFTERE enn jeg ser gutter som kysser.. Nei, fy for en skam.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Besteforeldre har sex bare for å provosere, hvorfor kan de ikke la være slik som alle andre gamlinger? Sykt at det er legalisert, burde vært fengsel for å knulle i så høy alder! Ekkelt er det!

 

... og slik kan "logikken" fortsette om vi skal bannlyse alt som vi føler er ekkelt. Hva som er ekkelt bestemmer den enkelte, og ingen andre.

Lenke til kommentar

Kjenner noen homofile som HATER dagens "pride", rosa klær og skinnbukser, fordi det er ikke slik de fleste homofile er. Disse oppfører som hvilken som helst hetro.

Går selv på en kunstnerisk skole der de som er homofile "spiller" veldig mye på det, være ekstremt femi osv. Jeg føler dette er "spill", og bygger på å få oppmerksomhet, dette føler jeg er litt irriterende, men jeg gidder ikke å bry meg spesielt.

Lenke til kommentar
Tull og vås. Homofile bare er homofile for å provosere, hvorfor kan de ikke være hetero som alle oss andre? Sykt at det er legalisert, burde vært fengsel for å rævkjøre personer av samme kjønn ! Ekkelt er det !

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du skal bry deg så mye om hvem andre knuller. Som jeg har sagt en del ganger tidligere til folk av samme oppfatning som deg. Dere står vel ikke å ser på? Dere tror vel ikke at alle homser kommer for å voldta dere? Jeg har til nå, ikke fått høre en eneste god grunn til at dere i det hele tatt trenger å ha noe med det å gjøre. Sånn serriøst. Hvem jeg har rumpesex med, angår jo strengt tatt ikke deg?

 

Nei, jeg stemmer for illegalisering av heterofili. Det er blandt det mest ekle som finnes. Og jeg finner det ekstremt motbydelig når jeg ser en gutt og en jente som kysser på gaten. Og dette forekommer LANGT OFTERE enn jeg ser gutter som kysser.. Nei, fy for en skam.

Homofile er ekle perverse pedoer som burde bures inne. Om det er så viktig at homofile skal ha "sex" og sånt, så kan de flytte til Thailand og få en gratis thaigutt med på kjøpet, gjerne en som er under 16 år, det er jo det dere homofile liker best , eller hva? Hva skjer med at alle skal bli homo for tida? Hva skjer med verden? Hva er galt med å videreføre en ordning som har fungert i så mange årtusener? Hvorfor skal alltid noen ødelegge? Her om dagen fikk jeg vite at en av vennene mine hadde blitt homo, så jeg ga han ett slag i trynet for å tatt et sånt jævlig valg. Skal han være vennen min må ha være heterofil, som alle oss andre normalinger. Kuken skal opp i fitta, ikke endetarmen. Skjerpings, det veit vi alle !

Endret av Yfireld
Lenke til kommentar
Tull og vås. Homofile bare er homofile for å provosere, hvorfor kan de ikke være hetero som alle oss andre? Sykt at det er legalisert, burde vært fengsel for å rævkjøre personer av samme kjønn ! Ekkelt er det !
Så fordi du synes noe er ekkelt så bør det forbys? I såfall bør heterosex forbys fordi homofile synes det er ekkelt. Eller egentlig all sex forbys. Det er alltid noen som synes noe er ekkelt.

 

Forøvrig er du nesten morsom. Desverre forblir det med "nesten".

Lenke til kommentar
Homofile er ekle perverse pedoer som burde bures inne. Om det er så viktig at homofile skal ha "sex" og sånt, så kan de flytte til Thailand og få en gratis thatgutt med på kjøpet, gjerne en som er under 16 år, det er jo det dere homofile liker best , eller hva? Hva skjer med at alle skal bli homo for tida? Hva skjer med verden? Hva er galt med å videreføre en ordning som har fungert i så mange årtusener? Hvorfor skal alltid noen ødelegge? Her om dagen fikk jeg vite at en av vennene mine hadde blitt homo, så jeg ga han ett slag i trynet for å tatt et sånt jævlig valg. Skal han være vennen min må ha være heterofil, som alle oss andre normalinger. Kuken skal opp i fitta, ikke endetarmen. Skjerpinga!
- Det finnes ingen kobling mellom pedofili og homofili.

- Legning er ikke noe valg.

- Homofili har eksistert like lenge som vi har skriftlige referanser

- Regner med du også er i mot oralsex mellom kvinne og mann siden du er så fitteopphengt.

- Jeg begynner nesten å lure på om dine motiver for å rope så høyt om dette. Hvorfor må du bevise ditt syn på homofili så sterkt? Er det noe du ikke vil innse om deg selv kanskje?

Lenke til kommentar
Homofile er etter mi mening jordas avskum. Send dem til Bjørnøya eller noe, de har faen ikke noe med vi normale mennesker å gjøre.

 

Hvordan er det du definerer "normale" mennesker, egentlig? Utelukkende utifra legning, eller spiller andre faktorer inn? Fordi alle mennesker har egenskaper som avviker fra normalen, selv om de kanskje har den samme legningen som de fleste andre. Men de skiller seg jo ut, de er jo ikke normale? Er sex den eneste faktoren man skal dømme noen utifra?

Lenke til kommentar
Homofile er etter mi mening jordas avskum. Send dem til Bjørnøya eller noe, de har faen ikke noe med vi normale mennesker å gjøre.

 

Og Isaach: Jeg kødder aldri. Jeg er stolt hetero, og mener det jeg mener.

Hva er det som gjør dem så ille? De skader jo ingen.

Snart så oversvømmes i av femigutter og machojenter som holder på med sitt perverse sirkus ! Vi heterofile kommer til å bli tvungen til å bli homo, for om vi er hetero er vi jo rasister liksom. Vi er en utdøende rase, og snart så vil menneskeheten dø ut ! Homser er noen ekle, kvalme jævler som skulle kommet seg ut av landet augeblikkelig !

Endret av Yfirvaldr
Lenke til kommentar
Homofile er etter mi mening jordas avskum. Send dem til Bjørnøya eller noe, de har faen ikke noe med vi normale mennesker å gjøre.

 

Og Isaach: Jeg kødder aldri. Jeg er stolt hetero, og mener det jeg mener.

Hva er det som gjør dem så ille? De skader jo ingen.

Snart så oversvømmes i av femigutter og machojenter som holder på med sitt perverse sirkus ! Vi heterofil kommer til å bli tvungen til å bli homo, for om vi er hetero er vi jo rasister liksom. Vi er en utdøende rase, og snart så vil menneskeheten dø ut ! Homser er noen ekle, kvalme jævler som skulle kommet seg ut av landet augeblikkelig !

Merkelig. Etter min erfaring så er femidottene i mindretall hos de homofile. Samme med panserlesbene. Menneskeheten vil ikke dø ut selv om en liten andel er homofile. Faktisk så er det færre homofile blandt oss mennesker enn enkelte dyrearter sånn i prosent. Likevel så finnes de dyrene. Og vi mennesker. Ingen tvinger deg heller til å bli homo. Det eneste som er, er at det ikke er lov å diskriminere verken på grunnlag av kjønn, seksuell legning, hudfarge, religion eller lignende. Homofili er som sagt like gammelt som vi kan spore historien. Og etter all sannsynlighet like gammelt, om ikke eldre, enn menneskeheten selv. Hvorfor skulle homofili plutselig bli en trussel mot vår eksistens nå da?

 

Alt det med at de er ekle osv. kan man bare se bort i fra i en debatt da det går på personlige preferanser. Prøv å diskutere saklig i stedet. Har vært farlig nær å rapportere deg et par ganger.

Lenke til kommentar
Hva i alle dager? Hvorfor orker dere diskutere med dette trollet?

Troll er jeg ikke. Men dette Stasi-kontrollerte forumer åpner ikke opp for andre meninger, enn de som er "riktige".

Du virker veldig trollete når du ignorerer vanskelige spørsmål og i stedet bare slenger ut provoserende (for de fleste) ytringer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...