Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er homofili naturlig eller mote?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I hvilken grad definerer dere naturlig? Jeg ser enkelte skriver "homofili er 100% naturlig".

naturlig a2

1 instinktiv, medfødt, iboende en n- trang til selvstendighet

2 som hører til, som er el. skjer i overensstemmelse med naturen n-e grenser / dø en n- død / n- farge t forskj fra *kunstig / n-e tall hele, positive tall, 1, 2, 3 osv, av og til medregnet 0 / n- språk i edb: språk der reglene er mer basert på vanlig bruk enn på foreskrevne regler / overn-

3 forståelig, rimelig det er bare n- at du lengter hjem / land som det er n- å sammenligne seg med / n- nok

4 som svarer til naturen et portrett i n- størrelse

5 likefram, enkel, ukunstlet opptre, snakke n-

Lenke til kommentar

Homofili er faen ikke naturlig. Det er en verdensspredende epedimi som ikke kan helbredes. Og for å være kort og konkret; Jeg kommer aldri til å endre mitt syn på homofile på noen måte uansett hvordan dere argumenterer. Jeg har begrunnet alle mine påstander og svart på hvorfor jeg mener homofili er feil. LES DET, så slipper jeg å dobbelposte.

Lenke til kommentar
Homofili er faen ikke naturlig. Det er en verdensspredende epedimi som ikke kan helbredes. Og for å være kort og konkret; Jeg kommer aldri til å endre mitt syn på homofile på noen måte uansett hvordan dere argumenterer. Jeg har begrunnet alle mine påstander og svart på hvorfor jeg mener homofili er feil. LES DET, så slipper jeg å dobbelposte.

 

Nei, gud vettu hva, takk, har ikke ledd så godt på lenge.

 

Vi har allerede sagt at dette er naturlig, du finner det flere steder i naturen og at dette er et kjent fenomen gjennom historien. Vi har tilbakevist din konspirasjonsteori om at homofile står bak AIDS og Hiv, vi har sannsynliggjort langt over vår bevisbyrde hvor det kommer fra.

 

Så med enklere ord er du en ung, kverrulerende og homofob mann? :)

 

Kverrulerende: fordi du diskuterer for å diskutere, men neglisjerer det faktum at andre kan motbevise det du sier. Når du blir motbevist hopper du bukk over innlegget og fortsetter på teorien som om du ikke leste hva som stod der.

 

Ung: vel du er bare 18 år

 

Homofob: "Det er en verdensspredende epedimi som ikke kan helbredes" sier sitt :)

 

PS! Epedmi impliserer du at både du og jeg kan få det, ser deg når det skjer ;)

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Jeg mener det er naturlig. Om man er født sånn eller om man blir det spiller egentlig ingen rolle for meg. Jeg fant ut at jeg var heterofil sent på barneskolen/tidlig ungdomsskolen, som jeg så fint sier når folk spør en god venn når han fant ut når han var homofil.(..)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Homofili er faen ikke naturlig. Det er en verdensspredende epedimi som ikke kan helbredes. Og for å være kort og konkret; Jeg kommer aldri til å endre mitt syn på homofile på noen måte uansett hvordan dere argumenterer. Jeg har begrunnet alle mine påstander og svart på hvorfor jeg mener homofili er feil. LES DET, så slipper jeg å dobbelposte.

Som sagt tidligere: Hvis ikke det er naturlig så vennligst forklar hvordan det kan vøre så mye homofili i naturen. Hvorfor er det så mange dyr som viser homofil oppførsel?

Lenke til kommentar
Homofili er faen ikke naturlig. Det er en verdensspredende epedimi som ikke kan helbredes. Og for å være kort og konkret; Jeg kommer aldri til å endre mitt syn på homofile på noen måte uansett hvordan dere argumenterer. Jeg har begrunnet alle mine påstander og svart på hvorfor jeg mener homofili er feil. LES DET, så slipper jeg å dobbelposte.

For det første så kalles en verdensomspennende epidemi for en pandemi. For det andre så er en epidemi/pandemi et utbrudd av en sykdom som sprer seg raskt. En sykdom er en unormal tilstand for kroppen som gir ubehag og/eller dysfunksjonalitet. Så, for at homofili skal kunne være en pandemi så må det oppfylle to krav; 1. det sprer seg raskt, og 2. det er en sykdom. For at det skal kunne regnes som en sykdom så må det oppfylle enda to krav; 2. det er en unormal tilstand for kroppen, og 2. det gir ubehag og/eller dusfunksjonalitet.

 

Så, er homofili en epidemi/pandemi?

Lenke til kommentar
Så, for at homofili skal kunne være en pandemi så må det oppfylle to krav; 1. det sprer seg raskt, og 2. det er en sykdom. For at det skal kunne regnes som en sykdom så må det oppfylle enda to krav; 2. det er en unormal tilstand for kroppen, og 2. det gir ubehag og/eller dusfunksjonalitet.

 

Så, er homofili en epidemi/pandemi?

Sheesh, det er jo det han har sagt hele tiden.

Lenke til kommentar
Homofili er faen ikke naturlig. Det er en verdensspredende epedimi som ikke kan helbredes. Og for å være kort og konkret; Jeg kommer aldri til å endre mitt syn på homofile på noen måte uansett hvordan dere argumenterer.

 

Homofili.

 

Det er per definisjon naturlig -- uansett hvilken definisjon du bruker.

Det er ikke normalt -- men så igjen, det er heller ikke normalt å diskutere på forum.

 

Det du sier er at du skal ha et feilaktig syn på naturen og skal ignorere virkeligheten til fordel for din egen ignoranse -- når du sier at ditt syn på det naturlige fenomenet homofili er negativt uansett hva vi sier.

 

Som nevnt tidligere er det homofile katter, hunder, hester, kyr, fugler, skilpadder og sjøst... eh... kanskje ikke sjøstjerner. Kråkeboller aner jeg ingenting om -- men alle øgler, fugler og pattedyr kan være homofile...

og andel homofile er faktisk forskjellig mellom artene: Det virker altså som om enkelte arter oftere får homofile barn.

 

Som igjen tyder på at homofili er medfødt; da raten av homofili ville vært meget forskjellig mellom samme art i forskjellige miljø dersom det var miljøet som avgjorde.

Dyr med høy andel homofile individer har like høy andel homofile individer over alt.

 

Mennesket har en relativt høy andel homofile, men vi ligger ikke på toppen.

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar
Homofili er faen ikke naturlig. Det er en verdensspredende epedimi som ikke kan helbredes. Og for å være kort og konkret; Jeg kommer aldri til å endre mitt syn på homofile på noen måte uansett hvordan dere argumenterer.

 

Homofili.

 

Det er per definisjon naturlig -- uansett hvilken definisjon du bruker.

Det er ikke normalt -- men så igjen, det er heller ikke normalt å diskutere på forum.

 

Det du sier er at du skal ha et feilaktig syn på naturen og skal ignorere virkeligheten til fordel for din egen ignoranse -- når du sier at ditt syn på det naturlige fenomenet homofili er negativt uansett hva vi sier.

 

Som nevnt tidligere er det homofile katter, hunder, hester, kyr, fugler, skilpadder og sjøst... eh... kanskje ikke sjøstjerner. Kråkeboller aner jeg ingenting om -- men alle øgler, fugler og pattedyr kan være homofile...

og andel homofile er faktisk forskjellig mellom artene: Det virker altså som om enkelte arter oftere får homofile barn.

 

Som igjen tyder på at homofili er medfødt; da raten av homofili ville vært meget forskjellig mellom samme art i forskjellige miljø dersom det var miljøet som avgjorde.

Dyr med høy andel homofile individer har like høy andel homofile individer over alt.

 

Mennesket har en relativt høy andel homofile, men vi ligger ikke på toppen.

Hvem ligger på toppen? spennende og vite :new_woot:

Lenke til kommentar

Man finner homofili overalt i naturen, og så vidt meg bekjent er det bare mennesker som driver med mote. Så det er det i hvert fall ikke. Det samme faktum kan også langt på vei fortelle oss det vi trenger å vite for å si at ja, homofili er helt naturlig. Det er en logisk feilslutning å avskrive noe som unaturlig fordi dagens vitenskap ikke kan forklare det 100%.

Lenke til kommentar

Nå orker ikke jeg lese gjennom hele temaet her, mye svada og bs, men kan jo komme med et lite innspill. Jeg vet ikke om det er bevist om man kan fødes homofile, men man kan helt sikkert bli homofile grunnet en påvirkning av andre. Hvis ALLE var homofile ville nok de fleste sett på det som helt normalt og man ville ha vært homofil selv uten å tenke over det. Det var for eksempel veldig mye homofili i gamle athen og sånn ja fordi kvinner ikke akkurat var sidestilte med menn og var mer en som skulle oppdra barn, så da hadde man sex med sine likestilte. Var også svært vanlig med homofili i sånne kjønnsinndelte skoler der man bodde nesten oppå hverandre og aldri så noen jenter. Så det er klart miljøet kan gjøre deg homofil!

 

Men det er godt mulig arv også kan gjøre det. Det må jo være en grunn til at menn har g-punkt (eller en erogen sone hvis man ikke "tror" på g-punktet) i endetarmen, det har jo ingen egenskap som øker forplantingen og har derfor ingen plass i utviklingslæra. På lik linje som dette har jo kvinner klitoris som er det eneste organet i kroppen som ikke har noen annen egenskap enn å lage nytelse. Det gir meg altså inntrykket av at naturen "vil" at man skal kunne ha sex med hvem man vil, men det å føde et barn er avhengig av at en mann og en kvinne har samleie.

 

Det sier jo nesten at homofile ikke bør få adoptere, men det blir jo bare tull. Det er bare menneskerasen som har blitt utviklet for fort mentalt og derfor lever etter "bedre" regler enn man gjorde før, uten at kroppen har rukket den samme utviklingen. 1 mill år fra nå -> menn kan føde barn ;)

Lenke til kommentar
Homofili er faen ikke naturlig. Det er en verdensspredende epedimi som ikke kan helbredes. Og for å være kort og konkret; Jeg kommer aldri til å endre mitt syn på homofile på noen måte uansett hvordan dere argumenterer. Jeg har begrunnet alle mine påstander og svart på hvorfor jeg mener homofili er feil. LES DET, så slipper jeg å dobbelposte.

Hvis du ikke har lyst til å endre syn, hvorfor diskutere, da?

 

Du har ikke begrunnet en dritt. Det eneste du har begrunnet er homofili = dyresex.

Lenke til kommentar
Vi har allerede sagt at dette er naturlig, du finner det flere steder i naturen og at dette er et kjent fenomen gjennom historien. Vi har tilbakevist din konspirasjonsteori om at homofile står bak AIDS og Hiv, vi har sannsynliggjort langt over vår bevisbyrde hvor det kommer fra-

 

Selv om det forekommer blant dyr i naturen, vil det ikke automatisk si at det er naturlig. Noe som er naturlig er noe som er 99%.

Lenke til kommentar
Vi har allerede sagt at dette er naturlig, du finner det flere steder i naturen og at dette er et kjent fenomen gjennom historien. Vi har tilbakevist din konspirasjonsteori om at homofile står bak AIDS og Hiv, vi har sannsynliggjort langt over vår bevisbyrde hvor det kommer fra-

 

Selv om det forekommer blant dyr i naturen, vil det ikke automatisk si at det er naturlig. Noe som er naturlig er noe som er 99%.

HÆ? I så fall er absolutt alle former for liv unaturlig. Allergi er unaturlig, svaksynthet er unaturlig, blondt hår er unaturlig, blå øyne er unaturlig, hvit hud er unaturlig. Det aller meste er unaturlig om bare det som er felles for 99% av ??? er naturlig.

Lenke til kommentar
Vi har allerede sagt at dette er naturlig, du finner det flere steder i naturen og at dette er et kjent fenomen gjennom historien. Vi har tilbakevist din konspirasjonsteori om at homofile står bak AIDS og Hiv, vi har sannsynliggjort langt over vår bevisbyrde hvor det kommer fra-

 

Selv om det forekommer blant dyr i naturen, vil det ikke automatisk si at det er naturlig. Noe som er naturlig er noe som er 99%.

HÆ? I så fall er absolutt alle former for liv unaturlig. Allergi er unaturlig, svaksynthet er unaturlig, blondt hår er unaturlig, blå øyne er unaturlig, hvit hud er unaturlig. Det aller meste er unaturlig om bare det som er felles for 99% av ??? er naturlig.

 

ja? jeg tror ikke mer enn 1% av menneskene i verden er homofile. 1% av verdens befolkning er 90 millioner det, så tviler på at det er så mye som 1 % en gang.

 

edit, skrev en smule feil tall :p

Endret av Klovstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...